تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبي‌هاي زخمي مقابل يك خوزستاني ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آبي‌هاي زخمي مقابل يك خوزستاني ديگر
در حساس‌ترين بازي روز اول هفته سوم ليگ برتر، فردا استقلال بــــراي جبران ناكامي‌هايش به مصاف صنعت نفت مي‌رود. سياه‌جامگان – سايپا و فولاد – ذوب‌آهن ديگر بازي‌هــاي روز جمعـــه است.
نویسنده : سعيد احمديان 


ليگ برتر فوتبال در حالي به هفته سوم رسيده، كه در هفته‌هاي اول و دوم اوضاع چندان بر وفق مراد تيم‌هاي مدعي و گران ليگ نبود و آبي‌هاي خوزستاني كه مدافع عنوان قهرماني هستند و يكي از كم‌خرج‌ترين تيم‌هاي ليگي، صدرنشين هستند و در مقابل تيم‌هايي مانند تراكتور و استقلال به‌رغم هزينه‌هاي گزاف نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده كنند. در اين شرايط جمعه روز ابتدايي مسابقات سومين ايستگاه ليگ شانزدهم است و با برگزاري سه مسابقه سوت شروع اين هفته زده مي‌شود.
 
استقلال – صنعت نفت؛ جمعه ساعت20:30
عليرضا منصوريان تصورش را هم نمي‌كرد كه در دو بازي ابتدايي ليگ كه روي نيمكت استقلال مي‌نشيند، يك باخت و يك مساوي و تنها يك امتياز در كارنامه آبي‌ها ثبت شده باشد. اين نتايج سبب شده تا از همين شروع ليگ منصوريان زير تيغ انتقادات قرار بگيرد، هرچند خيلي‌ها مي‌گويند كه براي ارزيابي كار منصوريان در استقلال بايد تا چند بازي ديگر هم صبر كرد و پس از آن درباره موفقيت يا ناكامي‌اش صحبت كرد. با اين حال منصوريان به خوبي مي‌داند كه ادامه اين نتايج مي‌تواند جاي او را روي نيمكت استقلال تنگ‌تر كند و اولين پيروزي مي‌تواند او را از اين وضعيت نجات دهد. در اين شرايط استقلال جمعه در ورزشگاه آزادي ميزبان صنعت نفت آبادان است. برخلاف مسابقه اول آبي‌ها برابر نفت تهران، اين مسابقه با حضور تماشاگران اين تيم برگزار مي‌شود و آبي‌پوشان مي‌توانند اميدوار باشند در حضور هوادارانشان، طلسم ناكامي دو هفته اول ليگ را بشكنند. با توجه به عملكرد برخي بازيكنان استقلال در دو بازي اول، شنيده مي‌شود منصوريان براي بازي جمعه دست به تغييراتي در تركيب تيمش خواهد زد، تغييراتي كه بيشتر در خط دفاعي خواهد بود و محمدحسين كنعاني‌زادگان مدافعي كه با جنجال زياد به استقلال آمد، پس از دو اشتباه تأثيرگذارش در بازي مقابل نفت و استقلال خوزستان، نيمكت‌نشين خواهد شد. منصوريان همچنين در صحبت‌هايي که با بازيکنان داشت، گفته است بايد شکست مقابل استقلال خوزستان را فراموش کنند و تنها به برد مقابل نفت تهران فکر کنند: «اين شکست براي ما تمام شد و رفت. هوادار توقع دارد. بايد تمرکزمان را روي شکست نفت آبادان بگذاريم. بازي خانگي است و بايد برنده باشيم.»
    ***

استقلالي‌ها در حالي آماده بازي هفته سوم مي‌شوند كه تغييرات مديريتي در اين تيم قبل از بازي با صنعت نفت، باشگاه استقلال را در موقعيت ويژه‌اي قرار داده است. عصر سه‌شنبه بود كه بهرام افشارزاده سرانجام پس از شايعات زيادي كه درباره رفتنش به گوش مي‌رسيد، با حكم وزارت ورزش بركنار شد و آبي‌ها در انتظار معرفي مديرعامل جديدشان هستند. البته هيئت مديره استقلال، رفتن افشارزاده را به موضوع ممنوعيت به كارگيري بازنشسته‌ها ارتباط داده است، اما با توجه به حضور چندين مدير بازنشسته در سمت رؤساي فدراسيون‌ها و همچنين وزارت ورزش، اين دليل چندان واقعي به نظر نمي‌رسد. بركناري افشارزاده را بايد در بالا گرفتن اختلافات او با وزارت ورزش و هزينه 20 ميلياردي براي جذب بازيكن كه سبب شده استقلال گران‌ترين تيم ليگ باشد، جست‌وجو كرد. قراردادهاي نامتعارف مانند قرارداد 950 ميليوني با بازيكني كه فصل پيش قراردادش 150 ميليون بود يا قرارداد يك ميليارد و 100 ميليوني با مدافعي كه فصل پيش بيشتر بازي‌هاي استقلال را از روي نيمكت تماشا كرد از جمله مواردي است كه باعث شده تا افشارزاده به در خروجي باشگاه هدايت شود. پس از بركناري افشارزاده، ديروز هيئت مديره استقلال تشكيل جلسه داد و رضا حسني خو مدير كل حراست وزارت ورزش را به عنوان مديرعامل استقلال معرفي كرد. علاوه بر اين قراردادهاي خارج از عرف و ميلياردي استقلالي‌ها سبب شده تا نمايندگان سازمان بازرسي در اين باشگاه مستقر شوند و وزارت ورزش هم تأكيد كرده است كه اين قراردادها بايد كاهش يابد تا شرايط اين تيم در آستانه بازي با صنعت نفت با حاشيه‌هاي زيادي همراه باشد.
    ***

در سوي ديگر صنعت نفت آبادان با دو مساوي بدون گل در دو بازي اول به مصاف استقلال مي‌رود. آنها مقابل صبا و تراكتور به تساوي رسيده‌اند و حالا بايد در بازي سومشان مقابل استقلال در آزادي به ميدان بروند، مقابل حريفي كه به گفته سرمربي صنعت نفت آبادان زخمي است. نادر دست‌نشان پيش از بازي جمعه گفت: «با تيم استقلال تهراني بازي داريم که بسيار زخمي است. اين تيم از دو بازي اولش تنها به يك امتياز دست پيدا کرده است و فشار روي اين تيم از سوي هواداران و جامعه فوتبال وجود دارد. آنها در بازي با ما تمام توانشان را خواهند گذاشت تا اين بازي را با پيروزي به پايان برسانند و از فشاري که روي آنهاست، کاسته شود.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن