تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان ثبت‌نام اینترنتی پیاده‌روی اربعین حسینی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) از روز شنبه ۱۶ مرداد به‌صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

به گزارش تراز ، سعید اوحدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده جان‌باختگان منا در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح انجام می‌شود.

وی افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 میلیون نفر از ایران به کربلای معلی اعزام شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: 12 کمیته برای این مراسم بزرگ در کشور تشکیل شده و زائران نیز با ورود به این سامانه زمان ورود و خروج و پایانه ورودی و خروجی خود را می‌توانند انتخاب کنند.

وی درباره بیمه زائران اربعین هم گفت: با بیمه ایران قرارداد امضا شده و با مبلغ ناچیزی زائران بیمه می‌شوند اما اجباری است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور همچنین از ثبت‌نام خدام در این سامانه هم خبر داد و افزود: پارسال بیش از یک میلیون و 600 هزار ایرانی به عتبات اعزام شدند.

اوحدی همچنین از مردم خواست به شایعات مبنی بر استفاده از فیش‌های حج و سفر از کشور ثالث به عربستان خودداری کنند.

وی افزود: کشور عربستان که تعهد و امنیت جانی برای زائران کشور ایران تحت هیچ شرایطی فراهم نمی‌کند در ایام حج هم این تأمین امنیت را انجام نخواهد داد و زائران از این شایعات دوری کنند و خود را دچار مشکل نکنند.

وی همچنین از حفظ سهمیه‌های امسال خبر داد و گفت: پس از رفع مشکل سفر به عربستان زائران امسال از اولویت اعزام برخوردار هستند. 
 
 



منبع: تسنیم







زمانبندی انتشار: 13 مرداد 1395 - 19:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن