تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821121813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه اصلاح طلب خطاب به روحانی: ناگفته‌ها ناگفته ماند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روزنامه اصلاح طلب خطاب به روحانی: ناگفته‌ها ناگفته ماند
ساعت ۲۱ و ۴۷ دقيقه، پاستور، دكترحسن روحاني و لبخند به دوربين صداوسيما كه قرار بود به پخش سخنان رئيس‌جمهور براي ملت بپردازد.
به گزارش نامه نیوز، در دقايق اوليه سخنراني رئيس‌جمهور چهره مخاطبان دلسوز كشور در هم رفته بود؛ چون آنچه صداوسيما كرد تداعي‌كننده برنامه روحاني با مردم در سال ۹۲ بود كه برخي ناهماهنگي‌هاي صداوسيما موجب پخش با تاخير زياد شد و در اذهان هست كه رئيس‌جمهور در آن سال چنين گفت كه«از مردم عزيزي كه مدت مديدي براي تماشاي اين برنامه پاي تلويزيون بودند عذر خواهي مي‌كنم» و امسال هم مجرياني انتخاب شده بودند كه اجازه به پايان رسيدن سخنان روحاني را نمي‌دادند و با اظهارنظر در ميان اظهارات رئيس‌جمهور رشته كلام را پاره مي‌كردند، اما روحاني هم آن رئيس‌جمهوري نبود كه ديروز حاميان و بیشتر مردم انتظار داشتند. او ديشب براي خود خط قرمزهاي زيادي ترسيم كرده بود كه با وعده‌هاي گذشته او مبني بر لزوم اطلاع جامعه از تمام اتفاقات همخواني نداشت. روحاني ديشب آنچه را گفت كه براي مردم تازگي نداشت و بارها ازسوي او و وزرايش بيان شده بود كه تنها دو جدول را بايد موضوع جديد دانست. اظهارات دكتر حسن روحاني در شب گذشته چنان بود كه تماس هاي زيادي با آرمان از سوي حاميان دولت گرفته شد؛ حامياني كه به مشي اتخاذ شده از سوي رئيس‌جمهور انتقاد داشته و عنوان مي‌كردند دكتر روحاني وعده داده بود مردم از تمام موضوعات بايد آگاه باشند اما نشان داد كه مردم را آنچنان كه تصور مي‌شد محرم نمي‌داند و اظهاراتش براي مخاطبان جذابيتي ندارد. روحاني ديشب بيش ازهمه از آنچه گفت كه همه مي‌دانستند، در حالي كه انتظار همگان از او بيان موانعي است كه دولت با آن مواجه است و تمايل داشتند روحاني از اتاق فكر عليه دولت براي مردم بگويد تا با توجه به اين فعاليت هاي تخريبي درباره عملكرد دولت قضاوت كنند، اما افسوس روحاني ديشب معذب بود و اين در حالي بود كه هنوز ۱۵ دقيقه ازسخنان روحاني نگذشته بود كه دلواپسان به انتشار متن‌هايي به نام پاسخ به اظهارات رئيس‌جمهور پرداختند؛ پاسخ‌هايي كه مشخص بود از قبل آماده شده بود و به بهانه سخنان روحاني منتشر شد!



منبع: روزنامه آرمان


۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن