تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814763195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارنو: با 4 بازی تدارکاتی به مصاف ایران می‌رویم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کارنو: با 4 بازی تدارکاتی به مصاف ایران می‌رویم
سرمربی اروگوئه ای قطر از برگزاری چهار بازی تدارکاتی تیمش تا قبل از مصاف با ایران در روز یازدهم شهریورماه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، کارنو سرمربی قطر که به خاطر برنامه های آماده سازی اش برای تیم ملی در روزهای گذشته اختلافات زیادی با سران باشگاه های این کشور پیدا کرده در مصاحبه با روزنامه الوطن از برنامه هایش برای مصاف با ایران پرده برداشت و مدعی شد با چهار بازی دوستانه شاگردانش را برای ارائه یک نمایش مناسب برای این بازی آماده می کند.
بنا به نوشته روزنامه الوطن عنابی ها در دو مرحله اردوی دوحه و بازل سوئیس چهار بازی دوستانه با تیم های باشگاهی و ملی برگزار خواهد کرد که این بازی ها به ترتیب برابر تیم ملی عراق، رئال بتیس اسپانیا، تایلند و اردن برگزار خواهد شد ضمن این که قطری ها با پیشنهاد بازی با الاتحاد عربستان و یک باشگاه سوئیسی نیز مخالفت کردند.
الوطن همچنین نوشت اکرم عفیف تنها لژیونر قطری ها که درعضویت باشگاه ویارئال اسپانیا است بنا بر قوانین بین المللی نمی تواند در این اردوها قطر را همراهی کند و تنها سه تا چهار روز قبل از بازی با ایران به تیم ملی اضافه خواهد شد.

11:34  1395/05/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن