تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820345006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستوف، پنجمین تیمی که شانس قهرمانی دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: روستوف، پنجمین تیمی که شانس قهرمانی دارد!
با اینکه روستوف فصل گذشته نایب قهرمانی لیگ برتر روسیه شد از نگاه اهالی فوتبال در این کشور پنجمین تیمی است که در فصل پیش رو بخت قهرمانی دارد.

به گزارش "ورزش سه "، در نظر سنجی که از سوی سایت ورزش روز روسیه صورت گرفته تیم روستوف با کسب 14 درصد آراء پنجمین تیمی است که در فصل پیش رو بخت قهرمانی دارد. بی اعتمادی به تیم قربان بردی یف برای کسب عوان قهرمانی در فصل جدید شاید به خاطر چند بازیکن خوبی بوده که این تیم از دست داده و هم چنین مشکلات مالی باشگاه که به دفعات سرمربی به آن اشاره کرد و حتی به این بهانه نمی خواست قرارداد خود را با تیم روستوف تمدید کند.
قربان اگر چه قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با تیم روستوف تمدید کرده اما اگر از سوی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی روسیه دعوت شود تیم باشگاهی اش را ترک خواهد کرد.  


او یکی از چهار نامزد رسمی هدایت تیم ملی روسیه است. فرماندار ناحیه روستوف در این باره گفته است اگر بردیف سرمربی تیم ملی شود ما مانع نخواهیم شد زیرا باعث افتخار روستوف است که سرمربی اش سرمربی تیم ملی روسیه شود.چرچسوف، سماک و بوردیوک سه نامزد دیگر هدایت تیم ملی روسیه هستند.
وزیر ورزش روسیه در این باره گفته است تا دو هفته دیگر سرمربی تیم ملی را معرفی می کند. جالب اینکه او همزمان رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نیز هست.
اما در نظر سنجی صورت گرفته  از سوی سایت ورزش روز روسیه به ترتیب تیم های زنیت سن پطرزبورگ، زسکا مسکو، اسپارتاک مسکو، کراسنودار، روستوف شانس های اول تا پنجم قهرمانی لیگ برتر روسیه هستند.    

11:14  1395/05/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن