تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسلان کاظمی: مصدو‌میت سد راهم نشد/ آماده حضور در ‌فیبا ‌چلنج هستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ارسلان کاظمی: مصدو‌میت سد راهم نشد/ آماده حضور در ‌فیبا ‌چلنج هستم
ملی‌پوشان بسکتبال ایران گفت: مصدو‌میتم سبب شد در جونز کا‌پ تایوان حضور نداشته باشم اما در حال حاضر برای رقابت‌های ‌فیبا ‌چلنج آماده هستم.

ارسلان کاظمی: مصدو‌میت سد راهم نشد/ آماده حضور در ‌فیبا ‌چلنج هستم
ارسلان کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم‌‍ملی بسکتبال بزرگسالان پس از بازگشت از رقابت‌های انتخابی المپیک راهی جونز‌کاپ تایوان شد اما متاسفانه دلیل مصد‌ومیت همراه با آرمان زنگنه قادر به همراهی تیم نبودیم.


ملی‌پوش بسکتبال افزود: بیش از یک ماه با کمک بائر‌من که به عنوان مشاور تیم‌ملی بسکتبال جوانان در تهران حضور داشت، تمرینات خود را پیگیری کردیم تا بتوانیم زمان از دست رفته دوران مصدو‌میت را پشت سرگذاشته تا در تمرینات تیم ملی بزرگسالان به منظور شرکت در رقابت‌های ‌فیبا ‌چلنج همپای سایر بازیکنان حضور یابیم.


کاظمی بیان کرد: تیم‌ملی بسکتبال بزرگسالان امروز از تایوان برمی‌گردد وتمرینات تیم‌ از شنبه 17 مرداد به صورت گروهی و رسمی آغاز می‌شود.


کاظمی درباره کسب مقام چهارم در جونز‌کاپ اظهار داشت: تیم‌ملی بسکتبال با ترکیبی از جوانان در میدان حاضر شد، این مسابقات موقعیت خوبی بود تا جوانتر‌ها کسب تجربه کرده و برای رقابت در برابر حریفان قدرتمند آمادگی لازم را پیدا کنند.





۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن