تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حضور آنچلوتی در بایرن خوشحال هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: از حضور آنچلوتی در بایرن خوشحال هستم
هافبک بایرن مونیخ می گوید از شنیدن خبر حضور سرمربی سابق خود در این تیم بسیار هیجان زده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان، هافبک یوونتوس که به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند، بار دیگر این فرصت را خواهد داشت تا با مربی سابق خود در پی اس جی فرانسه کار کند. کومان می گوید از حضور کارلو آنچلوتی در بایرن بسیار خوشحال است.  

  او گفت:" از شنیدن خبر حضور آنچلوتی به جای گواردیولا روی نیمکت بایرن بسیار خوشحال شدم. من آنچلوتی را از زمان حضورم در پی اس جی به یاد می آورم و خاطرات خوبی با او دارم. او مربی فوق العاده و از همه مهم تر انسان بزرگی است. هیچ گاه صدایش را بالا نمی برد و همواره ارتباط خوب با بازیکنان مهم ترین پارامتر مربی گری او بوده است.   آنچلوتی به من زمانی که تنها 16 سال سن داشتم فرصت داد و این بار نیز بسیار بیشتر تلاش می کنم تا مورد توجه او قرار بگیرم. از فصل اول حضورم در بایرن بسیار خوشحال و راضی هستم اما فصل آینده توقعات بسیار بیشتری از خود خواهم داشت."

19:02  1395/04/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن