تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلاقی: قول دادن باعث ایجاد استرس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اخلاقی: قول دادن باعث ایجاد استرس می شود
اخلاقی: قول دادن باعث ایجاد استرس می شود فرنگی‌کار المپیکی وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان گفت: «قول دادن» باعث ایجاد استرس و عدم تمرکز می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ حبیب‌الله اخلاقی در مورد حضور در مسابقات المپیک 2016 ریو اظهار داشت: من در سن 31 سالگی و برای دومین بار عازم مسابقات المپیک هستم. در آخرین سال‌های کشتی خود به سر می‌برم و ان‌شاءالله بتوانم در پایان دوران فعالیت ورزشی‌ام عاقبت‌به‌خیر شوم. ان‌شاءالله با مدالی خوش‌رنگ از ریو برگردم و مردم را شاد کنم.

وی ادامه داد: من در سال 75 و زمانی که 11 سال داشتم، کشتی را در اندیمشک خوزستان زیر نظر مربی عزیزم، عبدالحسین مرصادی‌نیا شروع کردم. من ابتدا در کشتی آزاد فعالیت می‌کردم اما آنجا بستر مناسب برای پیشرفت فراهم نبود به همین دلیل به فرنگی رفتم.

فرنگی‌کار المپیکی وزن 85 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: من دو مدال برنز در مسابقات جهانی به دست آوردم. مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را دارم و چند مدال هم در رقابت‌های دانشجویان جهان گرفته‌ام.

اخلاقی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم که با مدال، آن هم از نوع خوبش از ریو به ایران برگردم. حریفانم در المپیک را با مربیان آنالیز کرده‌ایم و برای هر کدام از آنها برنامه و تاکتیک جداگانه‌ای طراحی شده است.

وی افزود: در کشتی، «قول دادن» باعث ایجاد استرس و عدم تمرکز می‌شود. قول داده‌ام تمام تلاشم را انجام دهم تا ان‌شاءالله رو سفید از تشک خارج شوم.

فرنگی‌کار المپیکی وزن 85 کیلوگرم کشورمان با اشاره به فرزند 5 ساله‌اش گفت: امیر علیِ من 5 ساله است. من این روزها نمی‌توانم به منزل بروم اما او گاهی اوقات دمِ درِ خانه کشتی می‌آید، با همدیگر مسابقه می‌دهیم و کشتی می‌گیریم. (خنده) امیر علی به من می‌گوید «بابا کِی به اردو می‌روی و کِی می‌آیی که دیگر به اردو نروی»؟! به او قول داده‌ام که این اردو دیگر اردوی آخر است.

منبع: تسنیم


95/5/12 - 09:18 - 2016-8-2 09:18:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن