تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲ پیروزی برای قم و برتری زنجان و آذربایجان شرقی برابر حریفان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در روز نخست مسابقات بدمینتون دانش آموزی کشور رقم خورد؛
۲ پیروزی برای قم و برتری زنجان و آذربایجان شرقی برابر حریفان

بدمینتون قم


شناسهٔ خبر: 3729594 - سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - روز نخست مسابقات بدمینتون دانش آموزی کشور با ۲ پیروزی برای قم و برتری زنجان و آذربایجان شرقی برابر حریفان همراه بود. به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بدمینتون دانش آموزی مقطع ابتدایی پسران کشور شامگاه دوشنبه، نخستین روز خود را پشت سر گذاشت و در مجموع ۱۶ مسابقه در سالن ورزشی شهید منتظری منطقه بنیاد قم برگزار شد.

در مسابقات برگزار شده تیم بدمینتون دانش آموزی قم که در گروه سوم این مسابقات قرار دارد ابتدا برابر سمنان قرار گرفت و این تیم را  ۵ بر صفر شکست داد و سپس در دومین مسابقه خود از دور گروهی به دیدار مازندران رفت و برابر این تیم نیز ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

از همین گروه تهران ۵ بر صفر سمنان را شکست داد و مازندران با همین نتیجه برابر تیم بدمینتون شهرستان‌های تهران به برتری رسید. از گروه یک این مسابقات یزد در یک بازی نزدیک ۵ بر ۳ البرز را شکست داد، آذربایجان غربی ۳ بر ۲  برابر ایلام به برتری رسید، زنجان ۳ بر ۲ یزد را شکست داد و ایلام ۳ بر ۲ مغلوب البرز شد.

در گروه دوم این رقابت‌ها، دیدار حساس تیم‌های فارس و مرکزی با برتری ۵ بر ۳ فارس همراه بود، کردستان در مسابقه با لرستان ۳ بر ۲ به پیروزی رسید، فارس در مسابقه با لرستان با برتری قاطع ۵ بر صفر به کار خود پایان داد و خراسان رضوی در مسابقه با مرکزی ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

در رقابت‌های گروه چهارم آذربایجان شرقی ۳ بر ۲ برابر گلستان به برتری رسید، کرمانشاه ۴ بر یک از سد کرمان عبور کرد، همدان با همین نتیجه گلستان را شکست داد و دیدار آذربایجان شرقی و کرمانشاه که تا حدود ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه کشیده شده بود ۳ بر ۲ به سود آذربایجان شرقی به پایان رسید.

سید بهادر زکی زاده دبیر فدراسیون بدمینتون و محسن رمضان بیگی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم مهمانان روز نخست این مسابقات بودند ضمن این که این مسابقات از صبح امروز وارد روز دوم خود می‌شود و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم مشخص خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن