تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحیدری: انتشار قراردادها کار درستی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پورحیدری: انتشار قراردادها کار درستی نیست
پورحیدری: انتشار قراردادها کار درستی نیست سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار با استقلال خوزستان گل بدی دریافت کردیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، منصور پورحیدری درباره شکست دو بر یک استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: نگاه کردن بازی در تلویزیون برای من خیلی سخت بود. دوست داشتم در اهواز کنار تیم حضور داشته باشم، اما هوا خیلی گرم بود و نتوانستم راهی اهواز شوم. متاسفانه اتفاقاتی در اهواز افتاد که خیلی خوب نبود.
 
وی افزود: بازیکنان استقلال بازی بهتری نسبت به دیدار نخست‌شان انجام دادند و بازی را خوب شروع کردند، اما گل بی‌موردی خوردند. خط دفاعی استقلال هم اشتباهاتی داشت که منجر به گل بی‌مورد حریف شد. در نیمه دوم، بازیکنان فشار آروده و با اینکه هوا خیلی گرم بود، به گل تساوی هم رسیدند. پس از گل تساوی، بازیکنان برای برد جلو کشیده بودند و همین باعث شد تیم حریف به گل برسد. بازی می‌توانست با تساوی خاتمه یابد، اما باید قبول کرد که استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته بوده و تیم کمی نبود.
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه انتظارات از استقلال با توجه به خریدهایی که انجام داده بالاست، گفت: انتظارات همیشه از استقلال بالا بوده و یک واقعیت است. علیرضا منصوریان برای استقلال تلاش می‌کند تا تیم از دوران بدنسازی خود رهایی یابد. از طرفی تغییرات در تیم زیاد بوده و هماهنگی به مرور زمان به دست می‌آید. من به این تیم امیدوار هستم.
 
پورحیدری در مورد انتشار قرارداد مربیان و بازیکنان عنوان کرد: با این مسئله موافق نیستم، چون در هیج کجا این کار را نمی‌کنند. به نظرم انتشار مبلغ قراردادها کار درستی نیست.
 


منبع: تسنیم


95/5/11 - 18:13 - 2016-8-1 18:13:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن