تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص بورس در دقایق پایانی مثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شاخص بورس در دقایق پایانی مثبت شد
امروز شاخص بورس از همان ابتدا با افزایش عرضه مواجه شد اما هر چه از زمان بازار می گذشت شاهد افزایش تقاضا بودیم تا اینکه در نهایت شاخص با مثبت به کار خود پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز : امروز شاخص بورس از همان ابتدا با افزایش عرضه مواجه شد اما هر چه از زمان بازار می گذشت شاهد افزایش تقاضا بودیم تا اینکه در نهایت شاخص با مثبت به کار خود پایان داد.

به گزارش تابناک، با اتمام ساعات معاملات روز دوشنبه 95.05.11 شاخص بازار اول با 16 واحد افزایش به رقم 54187.6 واحد و شاخص بازار دوم با افزایش332 واحد به رقم 164372.6 واحد رسیدند. شاخص قیمت بورس(وزنی- ارزشی) نيز در روز جاري با 24 واحدافزایش به رقم 27309.8واحد رسيد. شاخص کل بورس در دومین روز کاری بورس  در دومین هفته ماه دوم تابستان با افزایش 67.7واحدی به  رقم 76647.4 واحد رسید وشاخص کل فرابورس با کاهش 1.8واحد به رقم 799.7واحد رسید.گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم 2184میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 1533 میلیارد ریال رسید.

امروز شاخص برخلاف چند روز گذشته در همان شروع معاملات با افزایش عرضه مواجه شد به طوری که در حدود ساعت9:55 دقیقه به کمترین مقدار خود یعنی رقم 76408.5 واحد رسید اما رفته رفته هر چه از زمان بازار می گذشت مقدار تقاضا افزایش می یافت تا اینکه در نهایت با67 واحد مثبت امروز را به پایان رساند.تعداد معاملات در روز جاری 68109 و 1066 میلیون برگه سهم مورد معامله قرار گرفت.ارزش بازار بر روی رقم 3167208 میلیارد ریال ایستاد.در این روز بیشترین تاثیر مثبت را به ترتیب شرکت های فولاد خوزستان، مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران و بانک پاسارگاد  و بیشترین تاثیر منفی رابه ترتیب شرکت های سایپا، پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو و معدنی و صنعتی چادرملو بر شاخص کل بورس داشتند. 


بیشترین حجم معاملات را نمادهای خساپا ،خزامیا، فولاد و خساپا2  به خود تخصیص دادند.برترین تقاضا ها در نمادهای مساپا955،کروی،درازک و سکارون و برترین عرضه ها در نمادهای وساپا، سپاس، غپاک و مسبز9711 به ثبت رسید.بیشترین افزایش قیمت متعلق به نمادهای دعبید، فخوز، وکار و فاسمین و بیشترین کاهش قیمت را نمادهای شفارا، رتکو، غپاک و خمحور در بازار بورس رقم زدند. بیشترین ارزش معاملات بازار به ترتیب متعلق به گروه های خودرو و ساخت قطعات ، فلزات اساسی و استخراج کانه های فلزی بود.



شاخص بورس در دقایق پایانی مثبت شد



گروه های خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی و سرمایه گذاری ها اثر منفی و گروه های فلزات اساسی، بانکها و موسسات اعتباری و مواد و محصولات دارویی اثر مثبت بر روی شاخص بورس داشتند.جو فروش در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات غذایی و انبوه سازی،املاک و مستغلات و جوخرید در گروه های تسهیلات مسکن، ساخت محصولات فلزی، مخابرات و لاستیک و پلاستیک مشاهده شد.




امروز براساس پیغام ناظر،شاهدبازگشایی نمادهای معاملاتی شرکت های بیمه نوین، بیمه کارآفرین و ایرکاپارت صنعت پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و  شرکت های سیمان آرتا اردبیل، سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر، کالسمین و معادن بافق با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و شرکت آهن و فولاد ارفع پس از ارائه اطلاعات پیش بینی و توقف نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری اعتلا البرز و داروسازی فارابی جهت برکزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام ، شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمال شرق و گروه سرمایه گذاری مسکن با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با توجه به دریافت اطلاعات مبنی بر تغییر با اهمیت پیش بینی سود هر سهم بودیم.






۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن