تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809586903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین اخبار از تحولات میدانی حلب


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جدیدترین اخبار از تحولات میدانی حلب
جدیدترین اخبار از تحولات میدانی حلب درگیری‌ شدید ارتش سوریه با تروریست‌ها اطراف فرودگاه حلب، تدارک ارتش و مقاومت برای حمله به مناطق «ضهره عبدربه» و «صالات‌اللیرمون» در پی آزادی بنی‌زید و تلاش تروریست‌ها برای بازسازی استحکامات در جنوب، مهم‌ترین تحولات اخیر حلب است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ در سوریه، یک منبع میدانی در شهر حلب با اشاره به ادامه عملیات نظامی یگان‌های ارتش سوریه و متحدانش در شمال حلب اظهار داشت: نیروی هوایی و توپخانه‌ای ارتش سوریه  همچنان خطوط کمک رسانی به تروریست‌ها و استحکامات آنها در همه جبهه‌های نبرد را شناسایی و مورد هدف قرار می‌دهند و از اردوگاه حندرات در شمال تا ارتفاعات عبد ربه و مناطق حیان، حریتان، عندان و المعاره تا بابیص و مسیر مواصلاتی با ریف ادلب در منطقه حور در غرب حلب زیر ذره بین قرار دارد.وی افزود: حمله ارتش سوریه و مقاومت به تروریست‌ها تا محله های الراشدین، مجتمع‌های مسکونی، خان العسل تا پیرامون شهرک‌های حاضر و عیس در جبهه جنوب غرب شهر حلب کشیده شده است، جایی که گروه‌های تروریستی پس از سقوط بنی زید به دنبال بازسازی خطوط دفاعی خود در مساحت بالغ بر 60 کیلومتری جبهه‌های نبرد در این منطقه هستند تا با ایجاد راه نفوذی، آنچه را که در عملیات غافلگیرانه سقوط بنی زید از دست دادند، جبران کنند.

این منبع افزود: شمار زیادی از شهروندان مناطق شرق حلب نیز طی سه روز اخیر برای رساندن خود به گذرگاه‌های امنی که دولت سوریه قرار داده است، تلاش می‌کنند جبهه النصره هم با دور کردن عناصر خود از خطوط اصلی درگیری بخصوص در بستان القصر و راموسه، تک تیراندازهایی را بر فراز ساختمان‌های بلند مستقر کرده است.

این منبع میدانی حلب گفت: برخی عناصر جبهه النصره اقدام به حمله علیه مسیرهای فرعی و هدف گرفتن نیروهای ارتش در محور مشارقه کرده‌اند و در همین حال، بخشی از غیرنظامیان موفق به فرار از راه‌های غیرقانونی در منطقه سیف الدوله و صلاح الدین شدند به گونه‌ای که با عبور از خاکریزها و ساختمان‌های تخریب شده و با کمک یگان‌های ارتش سوریه خود را به غرب حلب رساندند.

این منبع افزود: با آزادی شهرک بنی زید اهداف نظامی دیگری در دسترس قرار گرفته که در راس آن مناطق «ضهرة عبد ربه» و «صالات اللیرمون» در شمال حلب است که هدف نزدیک‌تر ارتش سوریه و متحدانش محسوب می‌شود.

آزادی منطقه «بنی زید» امنیت منطقه‌های مجاور آن را در برابر حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای تروریست‌ها که از این محل صورت می گرفت، تامین می‌کند.

هم اینک درگیری ارتش سوریه با تروریست ها در محدوده مناطق «ضهره عبدربه» تا «صالات الزهراء» و میدان «النعناعی» ادامه دارد.  

علاوه براین با آزادسازی بنی زید تنها شریان اصلی باقی مانده برای کمک رسانی به تروریست‌ها در مناطق شرقی حلب نیز قطع شد، بویژه اینکه بنی زید به «ضهره عبدربه» و از آنجا به حریتان راه داشت و این مسیر خط امدادرسانی افراد مسلح در حومه ادلب تا مرزهای ترکیه به شمار می‌رود.

منبع مذکور گفت: ارتش سوریه و متحدانش هم اینک در درگیری‌های شدیدی در محله‌های شرقی و بخصوص اطراف فرودگاه بین المللی حلب (منطقه کرم الطراب) به سر می‌برند این منطقه پایگاه حملات موشکی و خمپاره‌ای تروریست‌ها به فرودگاه حمله بود که با هدف توقف پرواز هواپیماهای جنگی از این منطقه انجام شده است.


منبع: فارس


95/5/10 - 15:20 - 2016-7-31 15:20:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن