تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه آثار دستی هنرجویان فنی وحرفه ای در نی ریز فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز در گفت و گو با پانا: برپایی نمایشگاه آثار دستی هنرجویان فنی وحرفه ای در نی ریز فارس در این نمایشگاه که به مناسبت هفته ملی مهارت و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شده، 700 اثر از 130 کار آموز آموزش دیده در رشته های مختلف فنی، حرفه ای و هنری به نمایش گذاشته شده است.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد ساعت 15:17

خبرگزاری پانا+

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس گفت: آثار موجود درنمایشگاه در زمینه های اتومکانیک، PLC، جوشکاری، تاسیسات، تراشکاری، مشبک و منبت روی چوب، کیف دوزی چرمی، نقاشی روی شیشه (ویترای)، مینا کاری سفال و مس و تعمیر لوازم خانگی است.
مرادی افزود: یکی از التزامات جامعه امروز به خاطر رشد سریع تکنولوژی بهره گیری از دانش های روز جامعه مخصوصا در حوزه مهارت می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: امروزه کسب مهارت در رشته های مختلف فنی و حرفه ای یک انتخاب نیست، بلکه یک التزام می باشد. توسعه اشتغال و پایداری اشتغال اتفاق نمی افتد مگر با کسب مهارت های فنی توسط جوانان جویای کار که در این زمینه مراکز آموزشی فنی و حرفه ای با توجه به تکلیف قانونی و سیاست کاری که در پیش رو دارند مکان مناسبی برای اشتغال پذیر کردن افراد جامعه می باشند.
رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز بیان داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای نی ریز با توجه به وجود تجهیزات و فضاهای مناسب و مخصوصا نیروی انسانی متخصص و متعهد در راستای اعتلای فرهنگ کار و کار آفرینی، جهت شناساندن ظرفیت های موجود در مرکز به عموم همشهریان اقدام به برگزاری این نمایشگاه با عنوان مهارت، امید، اقتصاد مقاومتی نموده است.
رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز با اشاره به این که در حال حاضر استقبال بسیار خوبی از آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به وجود 15 کارگاه فعال آموزشی در بخش های دولتی و 24 آموزشگاه فعال در بخش خصوصی در یک سال گذشته 3 هزار و 350نفر در بیش از 70حرفه، در قالب 200 دوره آموزش دیده اند.
مرادی اظهار داشت: هم اکنون حدود 150 نفر مشغول گذراندن دوره های مختلف آموزشی در مراکز دولتی فنی و حرفه ای هستند.
رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز از علاقه مندان به فراگیری آموزش های مهارتی خواست با حضور و ثبت نام در مراکز دولتی برادران و خواهران، و یا آموزشگاه های آزاد شهرستان نی ریز دوره آموزشی مورد علاقه خود را انتخاب و از نزدیک با امکانات و رشته های مختلف آشنا شوند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن