تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعبانی‌بهار: فدراسیون ورزش های رزمی بیشترین مشارکت را در توسعه ورزش همگانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شعبانی‌بهار: فدراسیون ورزش های رزمی بیشترین مشارکت را در توسعه ورزش همگانی دارد

شعبانی بهار

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون ورزش‌های رزمی را رتبه نخست در بین فدراسیون‌های ورزشی در شاخص توسعه ورزش همگانی دانست و بار دیگر به حمایت دولت از افتخار آفرینان المپیکی و پارالمپیکی تاکید کرد. به گزارش ایسنا، شعبانی‌بهار گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی رتبه نخست را از بین51 فدراسیون ورزشی در توسعه ورزش همگانی کسب کرده است. وی افزود: این فدراسیون با رشد 136 درصدی در بعد ورزش همگانی امسال توانست رتبه نخست را در بین 51 فدراسیون کسب کند. شعبانی بهار با اظهار خرسندی از حضور وزیر دادگستری و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مجمع آن را به فال نیک گرفت و گفت: با توجه به تشکیلات موجود، این فدراسیون رسالت سنگینی را در توسعه این رشته ورزشی دارد.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به رویداد مهم المپیک خاطرنشان ساخت: در شرایط فعلی مشکل استخدام ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی حل شده و شور و شعف خاصی در این خصوص در بین ورزشکاران ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه این موضوع به طور قطع می تواند از لحاظ روحی تاثیرات بسیار مثبتی را در بین ورزشکاران بر بر جای بگذارد، اضافه کرد: نفر اول مدال آوران المپیک و پارالمپیک 300 سکه، نفر دوم 200 سکه و نفر سوم 120 سکه دریافت خواهد کرد.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: همچنین پس از کسب مقام بین 700 میلیون ریال تا یک میلیارد و 200 میلیون ریال تخفیف برای خریداری زمین های مرغوب در شهرک ها به ورزشکاران تعلق می گیرد. وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، اظهارکرد: سعی شده که شرایط مساعدی برای ورزشکاران راه یافته به المپیک فراهم شود.
شعبانی بهار ادامه داد: بستر برای تمرینات ورزشکاران مهیا شده و حمایت همه جانبه از آنان صورت گرفته است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: مهمترین اقدام در این راستا مصوبه ای در هیات دولت با حمایت جدی رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد اشتغال برای مدال آوران المپیک و پارالمپیک است.
وی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز تا کنون حمایت های ارزشمندی را در خصوص ورزشکاران المپیکی انجام داده است.
او یادآور شد: در اکثر استان‌های کشور نیز حمایت های بسیار ارزشمندی از سوی شهرداری ها و استانداری ها از ورزشکاران المپیکی صورت گرفته است.
وزیردادگستری نیز به عنوان یکی از حاضران در نشست مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌های ورزش‌های رزمی، در سخنانی جامعه ورزش را به لحاظ تنوع رشته های مختلف بزرگ دانست و گفت: ورزش‌های رزمی در مقایسه با رشته پر طرفدار فوتبال از اهمیت خاصی برخوردار است.
«مصطفی پورمحمدی » اهمیت ورزش در پیشگیری از وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی و برقراری سلامت در جامعه اشاره کرد و افزود: نقش فدراسیون های ورزشی در این امر و همچنین حمایت از ورزشکاران مهم تلقی می شود. رییس فدراسیون ورزش های رزمی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال گذشته به مجمع سالیانه، گفت: فدراسیون ورزش های رزمی با توجه به وسعت رشته‌های تحت پوشش فعالیت‌های گسترده ای در رقابت‌های مختلف جهانی دارد و علاوه بر کسب مدال های مختلف ،در توسعه ورزش همگانی موفق عمل کرده است. محمود رشیدی اظهار داشت: کسب سه کرسی اخیر نایب رییسی اول فدراسیون جهانی وکوتورین، ریاست فدراسیون آسیایی وکوتورین و عضویت در کمیته اجرایی بازی های آسیایی از دستاورد های اخیر این فدراسیون بوده است. انتهای پیام






تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن