تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه غم‌ انگیز در آمریکا/ خونین‌ترین سقوط بالن


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: تصاویر ویدئویی که شبکه‌های محلی منتشر کرده‌اند محل سقوط این بالن را در نزدیکی دکل‌های برق فشار قوی نشان می‌دهد اما هنوز در مورد علت اصلی سقوط این بالن گزارشی منتشر نشده است.

به گزارش تراز ،سقوط بالن در مرکز ایالت تکزاس آمریکا ۱۶ کشته برجای گذاشت. در این سانحه که روز شنبه ۳۰ ژوئیه رخ داد بالن ابتدا آتش گرفته و سقوط کرده است.
"دنیل لا" کلانتر کانتی کالدول در بیانیه ای گفت که دفتر او در صبح شنبه از یک سانحه احتمالی در نزدیکی آستین مطلع شد.
او گفت ماموران پس از رسیدن به محل متوجه شدند که آتش سبد متصل به بالن را فراگرفته بود. بالن حامل ۱۶ نفر بود و ماموران می گویند شواهدی مبنی بر این که کسی جان سالم به در برده باشد وجود ندارد.
به نوشته سایت صدای آمریکا، تحقیق درباره ایمنی بالن جریان دارد. بالن وقتی بر فراز زمینی مسطح که عمدتا مزرعه ذرت است سقوط کرده است.
گرگ ابوت فرماندار تکزاس این سانحه را یک "تراژدی غم انگیز" توصیف کرده است.
بی بی سی نوشته است: این بالن حدود ساعت هفت و ۴۰ دقیقه صبح به وقت محلی در محدوده ۵۰ کیلومتری شهر آستین، مرکز ایالت تگزاس، سقوط کرد و به گفته شاهدان عینی پیش از سقوط در آسمان آتش گرفته بود.
تصاویر ویدئویی که شبکه‌های محلی منتشر کرده‌اند محل سقوط این بالن را در نزدیکی دکل‌های برق فشار قوی نشان می‌دهد اما هنوز در مورد علت اصلی سقوط این بالن گزارشی منتشر نشده است.
این حادثه، خونین‌ترین سقوط بالن در تاریخ هوانوردی آمریکا است.
آن طور که گزارش شده این بالن متعلق به یک شرکت گردشگری در شهر آستین بوده که تورهای لوکس پرواز با بالن تحت عنوان "تماشای طلوع آفتاب به همراه شامپاین" برگزار می‌کند.
"اریک گروسف" از کارشناسان مرکز ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا که امروز در محل این حادثه حضور یافته بود گفته است: «احتمال تلفات بالا در پرواز با بالن‌های حرارتی نگرانی و ضرورت نظارت بر آنها و لزوم بازرسی فنی مستمر آنها را گوشزد می‌کند.»


منبع: جام نیوز







زمانبندی انتشار: 10 مرداد 1395 - 10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن