تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع سیدعلی‌خمینی از سیدحسن/کسانی برنامه‌ریزی کردند تا برادردم را از رهبری جدا کنند/لطفی که رهبری به ما دارد، به هیچ کسی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دفاع سیدعلی‌خمینی از سیدحسن/کسانی برنامه‌ریزی کردند تا برادردم را از رهبری جدا کنند/لطفی که رهبری به ما دارد، به هیچ کسی ندارد
نوه امام راحل گفت: جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام(ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی(ره) یک کلام هم در تضعیف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نخواهید شنید.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام سید علی خمینی ظهر امروز در مراسم ارتحال مرجع فقید آیت‌الله العظمی صالحی‌مازندرانی در جمع مردم این شهرستان با بیان 
دفاع سیدعلی‌خمینی از سیدحسن/کسانی برنامه‌ریزی کردند تا برادردم را از رهبری جدا کنند/لطفی که رهبری به ما دارد، به هیچ کسی ندارد
اینکه بنیان تقوا این است که انسان واجبات را انجام دهد و محرمات را ترک کند، اظهار کرد: دنبال راه‌های عجیب و غریب برای رسیدن به مدارج بالا نباشید، همین که واجبات را انجام و محرمات را ترک کنیم، بالاترین قدم برای رسیدن به مدارج بالای تقواست.


وی افزود: وزن و مقدار مسلمانی هر کسی به میزان تقوای اوست و اساساً خدا ما را آفریده است که میزان تقوا و ایمان ما مشخص شود.


نوه امام راحل از آیت‌الله صالحی‌مازندرانی طبق شنیده‌ها به‌عنوان یک استوانه از تقوا و علاقه به اهل بیت(ع) نام برد و تصریح کرد: این عالم ربانی نشانه بارز تقوا و ایمان الهی است.


سید علی خمینی با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است، اضافه کرد: مسؤول باید حافظ اموال و آبروی مردم باشد و حق ندارد برای خود حقوق آنچنانی مقرر کند و آبروی مردم را بریزد چرا که نسبت به آن‌چیزی که در دست اوست، امین است.


وی بیان کرد: برخورد مقام معظم رهبری در مقابله با فیش‌های نجومی بی‌نظیر و برای ما درس‌آموز است و به قول ایشان موضوع حقوق‌های نجومی در واقع هجوم به ارزش‌هاست.


نوه امام راحل با بیان اینکه مسؤولیت در نظام اسلامی ارزش نیست، تصریح کرد: دشمن با دامن زدن بیش از اندازه به این فیش‌ها همه مسؤولان را متهم کرده و به‌دنبال ناامید کردن مردم است اما مقام معظم رهبری با تیزبینی صحه بر پاکدستی بسیاری از مدیران می‌گذارند و وعده برخورد با مفسدان را می‌دهند.


سید علی خمینی با بیان اینکه دشمنان همچنان در فکر ناامید کردن مردم هستند، گفت: بیشتر مسؤولان ما در نظام طبق فرمایش رهبری افراد پاکدستی هستند و مردم نباید خیال کنند که همه مسؤولان فیش‌های نجومی دارند.


وی ادامه داد: کاری به راست و چپ و دولت‌ها ندارم چرا که معتقدم در هر دولتی افراد خادم و خائن وجود دارند و باید کم کم شناسایی و غربال شوند و کم و بیش در همه جای دنیا وجود دارد اما در نظام اسلامی یک مورد هم زیاد است و باعث ناراحتی می‌شود.


نوه امام راحل تصریح کرد: دشمنان در کار تبلیغات قوی هستند و از قدیم هم همینطور بودند، از اوایل انقلاب منتظر بودند تا اختلافات بزرگ شود تا از آن سوء‌استفاده کنند و ما به‌عنوان مسؤول طوری حرف نزنیم که مردم نسبت به نظام بدبین شوند چرا که این نظام و انقلاب حاصل خون شهداست.


سید علی خمینی با بیان اینکه امنیت نظام ما از برکت وجود نیروهای امنیتی است، اظهار کرد: به برخی مجموعه‌ها اجازه داده شده که برای حفظ امنیت جامعه شنود و بررسی اطلاعاتی انجام دهند اما طبق فرمان 8 ماده‌ای امام(ره) آن نهادی که مسؤولیت دارد باید در همان حیطه امنیتی وارد عمل شود و حق ندارد اسرار دیگر مردم را فاش کند.


وی خطاب به رسانه‌ها و خبرنگاران، گفت: هوشیار باشید و خدا را همواره حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانید، به‌خاطر بازی‌های سیاسی آبروی افراد را نبریم و طوری نشود که این بازی‌ها باعث شود اسرار آدم‌ها فاش شود.


نوه امام راحل ادامه ادا: باید از خدا ترسید، هر خبرنگار مسلمان قبل از اینکه از جای دیگر قانون روز دنیا را ببیند باید توجه کند که قانون اسلام چه می‌گوید و اجازه نداریم تحت عنوان سایت و روزنامه هرچه به‌گوش‌مان خورد را نشر دهیم.


سید علی خمینی با اشاره به اینکه عزت نفس ودیعه‌ای الهی است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر حفظ رویه انقلابی و عزت اسلامی تأکید داشته و دارند.


وی افزود: من خود را طلبه عادی می‌دانم که بر حسب خود درس خواندم و پیشرفت ظاهری من در حوزه از برکت وجودی امام(ره) است، 17 ساله بودم که از من خواسته شد در حوزه درس بگویم و من هم گفتم و پیشرفت کردم که اگر من نوه امام(ره) نبودم این‌ همه استقبال و توجه به من وجود نداشت و این یک توفیق الهی است که خدا به ما داد.


نوه امام راحل ادامه داد: وقتی خدا این توفیق را به من داد که نوه امام(ره) شدم و پدر شهیدی به‌واسطه این مقام مرا در آغوش خود می‌گیرد این هم برایم شیرین است و هم برایم مسؤولیت می‌آورد و باید قدم به قدمم را مراعات کرده و از منیت حرف نزنم و پایم را کج نگذارم چراکه اگر خدای ناکرده تخطی کنم آن دنیا امام راحل یقه‌ام را می‌گیرد.


سید علی خمینی با بیان اینکه اعتراف می‌کنم حق امام(ره)، شهدا و رهبری را آنطور که شایسته است اداء نکرده‌ام، تصریح کرد: مجموعه بیت امام(ره) خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم عمل کنیم و نکردیم اما امام(ره) خود شاهد است که نخواستیم کم‌کاری کنیم و این حق آنچنان عظیم است که نمی‌توانیم از عهده آن برآییم.


وی اضافه کرد: من تا به حال در منبری از برادرم سید حسن خمینی نام نبرده و حرفی نزده‌ام اما خبر دارم کسانی خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند و با اغراض سیاسی نیت‌شان این است ایشان را از رهبری جدا کنند اما بدانند که خانواده امام(ره) پشتیبان رهبری است و این لطفی که رهبری به ما دارد، به هیچ کسی ندارد.


نوه امام راحل با تأکید بر اینکه دشمنان ما نشسته‌اند که بین خانواده امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فاصله بیاندازند، اضافه کرد: هر وقت حاج حسن خمینی با رهبری جلسه دارند و چند نفر اطلاع پیدا می‌کنند و خبرها به آن‌سوی مرزها می‎رسد، بلافاصله بنگاه‌های شایعه‌پراکنی و غول تبلیغاتی غرب برنامه‌ریزی می‌کنند تا شاید به خیال پوچ خود بین رهبری و بیت امام(ره) فاصله ایجاد کنند.


سید علی خمینی به انتخابات اشاره کرد و گفت: برخلاف نظر دشمنان نظام، ایرانی محکم‌تر از ایران اسلامی به رهبری سید علی خامنه‌ای نداشتیم.


وی بیان کرد: نوه امام(ره) را در انتخابات خبرگان رهبری رد صلاحیت کردند اما عکس‌العمل ایشان چه بود که دشمنان را ناامید کرد؟ هرکس جای وی بود داد و بیداد می‌کرد اما با همه این اوصاف شما از زبان حاج حسن خمینی یک کلمه گلایه نشنیدید.


به گزارش فارس، نوه امام راحل در پایان گفت: جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام (ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی یک کلام هم در تضعیف خامنه‌ای نخواهید شنید.




۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن