تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز دوم خط 2 قطار شهری مشهد تا مهر 96 به بهره‌برداری می‌رسد - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
قطار شهری
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: فاز دوم خط دو قطارشهری مشهد تا مهر 96 به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش ایسنا، کیانوش کیامرز  امروز 14 تیرماه در حاشیه بازگشایی فلکه سراب در میدان سعدی با بیان اینکه هر پروژه‌ای مشکلات عمرانی مخصوص به خود را دارد، عنوان کرد: شهرداری در نظر دارد ملک‌های اطراف این میدان را خریداری کند.
 
وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به میدان سعدی، اظهار کرد: به همین دلیل 50 میلیارد تومان بودجه از اواسط سال گذشته به این مکان اختصاص یافت این موضوع در حالی اتفاق افتاد که همیشه بیشترین تمرکز منابع در مناطق طبرسی و میدان شهدا بود.
 
کیامرز ادامه داد: اولویت ساخت‌وساز به میدان سعدی داده شد، اما با این حال تا زمانی که خیابان دانشگاه بازگشایی نشود تاثیر زیادی در روان شدن ترافیک ندارد.
 
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد در خصوص زمان بازگشایی خیابان دانشگاه، گفت: به این منظور 20 تا 25 میلیون تومان بودجه نیاز است که شهرداری تمام همت خود را برای تامین این بودجه گذاشته است و امیدواریم تا پایان سال این خیابان بازگشایی شود.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی فاز اول خط دو قطارشهری، عنوان کرد: به این منظور 400 میلیارد تومان بودجه موردنیاز بوده که دولت نمی‌تواند هیچ کمکی در این زمینه داشته باشد، اما ردیف بودجه‌ای خاصی در نظر گرفته شده است.
 
کیامرز یادآور شد: فاز دوم خط دو قطارشهری مشهد نیز تا مهر 96 به بهره‌برداری می‌رسد، اما میدان سعدی به این دلیل که مشکلات مختلفی را به وجود آورده بود در اولویت قرار داشت.
 
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: با واگذاری اوراق مشارکت حتی اگر دولت کمکی نداشته باشد امیدواریم مشکل بودجه‌ای نداشته باشیم.
 
وی در خصوص تامین بودجه فاز اول خط دو قطارشهری، اظهار کرد: برای افتتاح فاز اول 250 میلیارد تومان از واگذاری اوراق مشارکت و 150 میلیارد تومان توسط شهرداری تامین شد.
 
کیامرز تصریح کرد: تاکنون 62 درصد خط دو تکمیل شده، خط سه قطارشهری نیز 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت نیاز دارد که در آینده‌ای نزدیک عملیاتی خواهد شد تا زمانی که پروژه‌ها تا 70 درصد تکمیل نشوند دولت نمی‌تواند کمکی داشته باشد.
 
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد به مشکلات تجهیزاتی خط دو اشاره و اضافه کرد: به این دلیل که تحریم‌ها به طور کامل برداشته نشده در زمنیه تجهیزات خارجی مشکلاتی داریم.
 
وی با بیان اینکه مدیریت شهری تلاش می‌کند در زمینه تولید واگن بومی‌سازی داشته باشد، افزود: اگر تنها بتوان بدنه واگن‌های موردنیاز را در کشور تولید کنیم بیش از 60 درصد یعنی حدود 240 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی صورت می‌گیرد.
انتهاي پیام


سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن