تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل کشتار مونیخ مورد تجاوز قرار گرفته بود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
عامل کشتار مونیخ مورد تجاوز قرار گرفته بود
عامل کشتار مونیخ مورد تجاوز قرار گرفته بود مسئولان پلیس آلمان در کنفرانس مطبوعاتی در مونیخ اعلام کردند که عامل حملۀ روز جمعه مونیخ، از سوی همکلاسی های خود مورد تعرض جنسی قرار گرفته بود.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ پلیس آلمان اعلام کرد: «طبق گزارش پزشکی قانونی، مهاجم 18 ساله بعد از تیراندازی در یک مجتمع تجاری که 9 نفر قربانی آن شدند، خودکشی کرده است».قبلا احتمال تیراندازی پلیس به سوی وی مطرح شده بود که با این گزارش، احتمال مذکور رد شد.

پایگاه خبری المصریون به نقل از "توماس دی میتسیِر" وزیر کشور آلمان نوشت: «مهاجم ظاهرا با گروههای تروریستی بین المللی ارتباطی نداشته است».

وی خاطرنشان کرد: «این تروریست 18 ساله، که خانواده اش در دهۀ نود میلادی به آلمان پناهنده شدند، در سال 2012 از سوی همکلاسی های خود مورد تعرض جنسی قرار گرفته است».

پلیس جنایی آلمان، پیش تر اعلام کرده بود که هنگام تفتیش وسایل مربوط به سمهاجم، اسناد و کتاب هایی دربارۀ ترور جمعی ناشی از خشم یافته اند، اما نامه ای که برای قبل از خودکشی تنظیم شده باشد در میان این وسایل دیده نشده است.

منابع امنیتی آلمان اعلام نیز کردند که بیشتر قربانیان این حمله از نوجوانان بوده اند؛ چنان که سه نفر از آنها 14 ساله، دو نفر 15 ساله، یک نفر 17 ساله، یک نفر 19 ساله، یک نفر 20 ساله و یک نفر هم 45 ساله بوده و سه دختر جوان در میان آنها به چشم می خورد.


منبع: العالم


95/5/5 - 07:47 - 2016-7-26 07:47:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن