تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد استقلال چنگی به دل نزد/ بازیکنان برنامه نداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهتاش فریبا در گفت و گو با پانا؛ عملکرد استقلال چنگی به دل نزد/ بازیکنان برنامه نداشتند پیشکسوت استقلال گفت:بازیکنان استقلال در هفته اول هماهنگی لازم را نداشتند و در نیمه دوم مالکیت توپ بیشتر دست نفتی ها بود.
۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد ساعت 07:52

خبرگزاری پانا+ استقلال

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره عمل‌کرد استقلال در هفته اول مقابل تیم نفت گفت: در نیمه اول هر دو تیم پابه پای هم‌بازی می‌کردند اما در نیمه اول استقلال توانست با گل جابر انصاری تیم برتر میدان باشد اما در نیمه دوم مالکیت تیم کاملاً در اختیار نفتی ها بود و استقلال عمل‌کرد خوبی نداشت. وی ادامه داد:استقلال قبل از شروع لیگ تمرینات بدنسازی بسیار سختی انجام داد و معمولاً تیم هایی که در فشار بدنسازی بسیار زیادی هستند هفته‌های اول و دوم خوب بازی نمی‌کنند چرا که بدن هایشان خسته است اما نفتی ها تمرینات بدنسازی نداشتند و راحتتر بازی کردند و دیدیم که در نیمه دوم هم چندین موقعیت گل داشتند. عمل‌کرد استقلال در هفته‌های ابتدایی نگران کننده نیست چرا که بازیکنان تا به هارمونی کامل برسند زمان می‌برد و به طور حتم تیمی که قبل از شروع مسابقات لیگ بدنسازی داشته در میانه های مسابقات بهتر عمل خواهد کرد. پیشکسوت استقلال با بیان اینکه استقلال بازیکنان خوبی دارد، عنوان کرد: در بازی مقابل نفت تهران بازیکنان آنطور که انتظار می‌رفت بازی نکردند و به غیر از چند بازیکن بقیه عمل‌کرد چشمگیری نداشتند اما بازهم تأکید می‌کنم جای نگرانی نیست باید به این تیم زمان داد و با توجه به اینکه بازیکنان پرمهره دارند به طور حتماً در میانه های راه موفق تر عمل خواهد کرد. فریبا همچنین در مورد عمل‌کرد بازیکنان جوان این تیم گفت: کاوه رضایی خوب بازی کرد اما مابقی بازیکنان نمایش قابل قبولی نداشتند. شاید یکی از دلایل آن ناهماهنگی بین بازیکنان جوان و باتجربه بود. به هر حال بازیکنان جوان تا با جو و شرایط تیم آشنا شوند زمان می برد. پیشکسوت استقلال درباره بازی هفته دوم استقلال مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: در وهله اول فکر می‌کنم جدی ترین مشکل استقلال گرمای هوای خوزستان باشد.به هر حال این بازی هم سخت خواهد بود. البته استقلال خوزستان به طور کلی ساختارش تغییر کرده و باید دید در میانه های راه چه برنامه‌ای دارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن