تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار ناسالمی از ایران به ایتالیا منعکس می‎شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اخبار ناسالمی از ایران به ایتالیا منعکس می‎شد
شهردار سیلوانو ایتالیا گفت: اخبار ناسالمی از ایران به ایتالیا در گذشته منعکس می‎شد و در حال حاضر میزان انتشار اخبار ناسالم کاهش پیدا کرده است.
به گزارش نامه‌نیوز، فرانچسکو دوشنبه‌شب در بررسی طرح قرارداد خواهرخواندگی سیلوانو ایتالیا و شهر ساری در مجتمع دنیای آرزو، با اشاره به اینکه تاریخچه همکاری مناسبی بین ایران و ایتالیا وجود دارد، اظهار کرد: چند سال وقفه در ارتباطات بین دو کشور ایجاد شد که باید تلاش کنیم از فرصت ایجاد شده برای توسعه روابط استفاده کنیم.

وی افزود: سرعت ارتباطات باید شتاب بیشتری بگیرد تا وقفه ایجاد شده این چند سال گسترش پیدا کند، ایران و ایتالیا مشترکات زیادی دارند که از این مشترکات باید برای توسعه ارتباطات استفاده کرد.

شهردار سیلوانو ایتالیا یادآور شد: در گذشته اخبارهای ناسالمی درباره ایران به ایتالیا منعکس می‎شد ولی در حال حاضر میزان اخبار نادرست از ایران به ایتالیا کاهش پیدا کرده است.

این مسؤول ادامه داد: باید در ارتباطات دو کشور به ویژه شهرهای که مشترکات زیادی دارند اتفاقات مناسبی رخ دهد.

فرانچسکو تصریح کرد: اطلاعاتی که در شهرستان ساری کسب کردیم را به مسؤولان استان منعکس می‎کنیم و دو ماه دیگر هیأت عالی رتبه از سیلوانو ایتالیا برای مراحل بعدی کار وارد ساری می‎شود.

وی با اعلام اینکه ساری شهر زنده‌ای است و ایده‌های بزرگی در این شهر در حال اجراست، گفت: شاهد رشد فزاینده در این شهر هستیم.

شهردار سیلوانو ایتالیا اضافه کرد: پروژه‌های که در شهر ساری در حال احداث است نشان از رشد توسعه‌ای در این شهر دارد.

وی با اعلام اینکه برای توسعه ارتباط و بهره‌گیری از ظرفیت دو شهر باید تلاش جدی انجام شود، گفت: با کمک همدیگر می‌‏توانیم در رشد و توسعه شهری همکاری مناسبی داشته باشیم.


منبع: فارس


۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن