تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيكر مرحومه شهربانو شجاع مادر شهيد صياد شيرازي فردا تشييع مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيكر مرحومه شهربانو شجاع مادر شهيد صياد شيرازي فردا تشييع مي‌شود
مراسم تشييع پيكر شهربانو شجاع، مادر سپهبد صيادشيرازي از ساعت هشت صبح فردا چهارشنبه ششم مردادماه از مقابل مهديه مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.
به گزارش «جوان»، مرحومه شهربانو شجاع، مادر شهيد امير سپهبد صيادشيرازي كه از چندي پيش به دليل بيماري ريوي و قلبي در بيمارستان شمس‌الشموس ارتش مشهد بستري شده بود، ظهر ديروز چهارم مردادماه دار فاني را وداع گفت. مراسم تشييع اين بانوي گرامي فردا با حضور مسئولان استاني و كشوري، فرماندهان نظامي و لشكري و آحاد مردم شهيدپرور مشهد مقدس برگزار خواهد شد.  شهيد سپهبد علي صيادشيرازي از شناخته‌شده‌ترين افسران انقلابي ارتش و همچنين از فرماندهان دفاع مقدس بود كه چهارم خرداد 1323 در شهرستان «درگز» از توابع استان خراسان به دنيا آمد و 55 سال بعد در 21 فروردين‌ماه 1378 به شهادت رسيد. وي كه فرماندهي نيروي زميني ارتش و معاونت بازرسي ستاد كل نيروهاي مسلح را در پرونده خدمتي خود داشت، در آخرين سمت، جانشيني ستاد كل نيروهاي مسلح را بر عهده گرفته بود كه توسط گروهك منافقين حين عزيمت به محل كارش ترور شد و به شهادت رسيد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن