تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای دبیرکل اتحادیه عرب درباره ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ادعای دبیرکل اتحادیه عرب درباره ایران
احمد ابوالغیظ مدعی شد تهدیداتی از سوی مسئولان و شخصیات های ایرانی علیه کشورهایی مانند بحرین وجود دارد که باید متوقف شود.
باشگاه خبرنگاران جوان: "احمد ابوالغیظ" دبیرکل اتحادیه عرب در حاشیه نشست سران عرب در موریتانی در مصاحبه با شبکه "اسکای نیوز عربی" مدعی شد تهدیدات ایران باید متوقف شود.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: تهدیداتی از سوی مسئولان و شخصیت های ایرانی علیه کشورهایی مانند بحرین انجام می شود. بحرین تأکید کرده مداخلاتی برای انجام اقدامات تخریبی داخل سرزمین هایش وجود دارد که باید متوقف شود.

ابوالغیظ که به تازگی جایگزین نبیل العربی شده است، در ادامه ادعاهای خود گفت: برادران ایرانی باید متوجه باشند. شما در حال سوق دادن کشورهای عربی به سمتی هستید که آنها خشمشان برانگیخته می شود و با اقداماتتان به مقابله بر می خیزند. اینها جزایر اشغالی در خلیج (فارس) و مداخلات ایران در کشورهای عربی مانند عراق و سوریه است. این پیامی هشدار دهنده به ایرانی هاست: امیدواریم این رویکرد را ادامه ندهید.

وی در ادامه ادعاهای خود تصریح کرد: "مصوبات نشست اتحادیه عرب در این خصوص صادر خواهد شد . لحن این مصوبات از تعبیر "امید است" عبور کرده و به "این اقدام و آن اقدام را محکوم می کنیم" رسیده است."

وی همچنین اعلام کرد بیانیه نواکشوت که از سوی اتحادیه عرب صادر می شود، به چالشهای پیش روی جهان عرب به مانند خطر تروریسم و راه های مقابله با آن خواهد پرداخت.




تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن