تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقدینگی و عدم ثبات اقتصادی مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام وزیر صنعت در امور تولید در تبریز: نقدینگی و عدم ثبات اقتصادی مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی هستند قائم مقام وزیر صنعت در امور تولید با بیان اینکه توسعه صنایع پیشران در دستور کار وزارت صنعت قرار دارد، گفت: بعد از موضوع نقدینگی مسئله عدم ثبات اقتصادی در مسائل پولی، ارزی و نرخ بهره بانکی است که باید تلاش کنیم تا پایان امسال به وضعیت مطلوب برسیم.
۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+نقدینگی و عدم ثبات اقتصادی مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی هستند

 به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، ، رضا رحمانی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: صنایع بزرگ مانند فولاد، صنایع دریائی، نفت و پتروشیمی، نساجی و پوشاک و خودرو به عنوان صنایع پیشران می‌توانند با حرکت رو به جلوی خود بسیاری از صنایع وابسته را نیز به حرکت و تکاپو درآورند. وی با اشاره به دیگر برنامه‌های دولت و همچنین وزارت صنعت در تثبیت وضعیت اقتصادی کشور در یک وضعیت مطلوب را ضروری دانست و از اقدام دولت در این بخش خبر داد. رحمانی افزود: یکی از عمده‌ترین چالش‌های پیش روی صنعت بعد از موضوع نقدینگی مسئله عدم ثبات اقتصادی در مسائل پولی، ارزی و نرخ بهره بانکی است که باید تلاش کنیم تا پایان امسال به وضعیت مطللوب برسیم. وی ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور با اجرای یک طرح مانند طرح رونق تولید حل نخواهد شد و باید توقعات و انتظارات را به حدی معقول و منطقی برسانیم و سپس با همراهی به موقع در بخش‌های مختلف بتوانیم به‌صورت منطقی و کارشناسی شده در یک مدت زمان معین به اهداف رونق تولید و اشتغال برسیم. رحمانی تاکید کرد: تسهیلاتی که در قالب طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود تنها برای افزایش فروش محصولات تولیدی است و نه تولید کالایی که در انبارها دپو خواهد شد. وی از کارشناسان کمیته های ارزیابی خواست حتما میزان تولید و بازار فروش و صادرات متقاضیان را در ارائه تسهیلات در نظر داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن