تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید از 170 آموزشگاه در روند اجرای برنامه پروژه مهر 95


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسوول کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر رودان به پانا خبر داد: بازدید از 170 آموزشگاه در روند اجرای برنامه پروژه مهر 95 کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مسئول کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر95 آموزش و پرورش رودان توجه به شاخصه های ارزیابی پروژه مهر را از مهمترین شاخصه های بازدید از مدارس این شهرستان عنوان کرد.
۱۳۹۵ شنبه ۲ مرداد ساعت 19:27

خبرگزاری پانا+پروژه مهر+رودان

سهراب داوری در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان، ضمن ابراز خرسندی از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: طی بازدید های نوبه ای که از 23 آموزشگاه در حوزه آبنما تا بیکاه، 41 آموزشگاه از روستای 13 آبان تا برنطین، 18 آموزشگاه در بخش جغین، 48 آموزشگاه متوسطه اول و 40 آموزشگاه متوسطه دوم به عمل آمد در مجموع با رعایت شاخصه های بازدید، عالی ارزیابی شدند.   وی افزود: اطلاع رسانی از روند ثبت نام، تکریم ارباب رجوع، ساماندهی ثبت نام دانش آموزی، مستندات پرونده ثبت نامی دانش آموزان، اطلاع رسانی از شرایط و ضوابط ثبت نام الکترونیکی و امور مالی از مهمترین آیتم های بازدید مدارس است.   داوری خاطر نشان کرد: سایر مولفه ها نظیر نصب دستورالعمل ثبت نام، شمار تماس و نشانی ستادهای ثبت نام و مرکز پاسخگویی به شکایات در معرض دید مراجعین، عدم دریافت وجه اضافی بغیر از هزینه بیمه و کتب درسی در زمان ثبت نام، تکریم ارباب رجوع و راهنمایی و مشاوره لازم در جهت ثبت نام دانش آموزان، از سایر مولفه های مورد انتظار از مدیران عنوان کرد.   مسوول کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر یادآور شد: روند بازدید های نوبه از مدارس تا پایان شهریورماه ادامه دارد و در مجموع کمیته نظارت و ارزیابی از هرآموزشگاه دوبار بازدید به عمل می آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن