تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات سخنان احمدی نژاد در جمع مدیران دولت‌های نهم و دهم/ ضعف و ناکارآمدی خود را به نام انقلاب تئوریزه می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جزئیات سخنان احمدی نژاد در جمع مدیران دولت‌های نهم و دهم/ ضعف و ناکارآمدی خود را به نام انقلاب تئوریزه می کنند
دکتر احمدی نژاد رئیس دولتهای نهم و دهم روز پنجشنبه در گردهمایی خادمان ملت که با حضور صدها تن از مدیران سیاسی و اجرایی دولت قبل برگزار شد، تبیین مبانی و آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط نورانی امام و رهبری را به عنوان یک ضرورت قطعی و حقیقی مورد تاکید قرار داد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از دولت بهار، دکتر احمدی نژاد رئیس دولتهای نهم و دهم روز پنجشنبه در گردهمایی خادمان ملت که با حضور صدها تن از مدیران سیاسی و اجرایی دولت قبل برگزار شد، تبیین مبانی و آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط نورانی امام و رهبری را به عنوان یک ضرورت قطعی و حقیقی مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام هر حرکت و اقدام سازنده در جهت پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم مستلزم تعریف و تبیین درست مبانی و آرمانهای انقلاب است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه بشریت در متن یک تحول بزرگ تاریخی قرار دارد ، گفت: انسان در مسیر رسیدن به مقصدی معین حرکت می کند و اینک در طول حرکتی که از اول خلقت شروع شده است ، انقلاب اسلامی را به عنوان یک تحول درونی که به نوبه خود به مفهوم بازخوانی فلسفه خلقت است ، تجربه می کند.

وی افزود: مفاهیم انقلاب اسلامی باید به درستی و در چارچوب های نظری که قابلیت اجرا و عمل داشته باشد، بازتعریف شود تا برپایه آن بتوانیم پی جوی اهداف تئوریزه شده انقلاب در مسائل گوناگون باشیم و جامعه بشری نیز با شناخت صحیح انقلاب ، بتواند نقش خود را در رسیدن به مقصد خلقت ، بازیابی کند.

دکتر احمدی نژاد تاکید کرد : وقتی می گوییم که آرمانهای انقلاب باید دائما تعریف بشود و در دل و ذهن جامعه و بویژه در اندیشه و عمل مدیران زنده باشد، برای این است که بدانیم به کجا می خواهیم برویم . اگر هدف و مقصد مبهم باشد، حرکت بی معنا می شود و پیشرفت تحقق نمی یابد.

رئیس جمهور سابق، در پایان سخنان خود افزود: برخی افراد ، ضعف و ناکارآمدی خود را به نام انقلاب تئوریزه می کنند و این در حالی است که نسل های جدید ملت ایران ، فقط از رفتار برخی افراد است که انقلاب را می شناسند و در باره آن قضاوت می کنند، بنابراین با تبیین صحیح مبانی انقلاب می توان حقیقت آن را به درستی به دیگران عرضه کرد و مانع از انحراف در ترسیم چهره واقعی انقلاب شد.

در این گردهمایی، دکتر نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی دولت قبل طی سخنانی ، به بیان خدمات بی نظیر دولت قبل در ساخت مسکن ارزان قیمت برای میلیون ها تن از مردم وبویژه جوانان کشور در قالب مسکن مهر پرداخت و آمار و ارقام خیره کننده در حوزه راه سازی طی هشت سال دولت را ارائه کرد.

همچنین دکتر سید شمس حسینی وزیر اقتصاد و دارایی دولت دهم ، با ارائه یک تحلیل اقتصادی از وضعیت جامعه ، با استناد به آمار و ارقام رسمی اعلام شده ، تاکید کرد که شاخص های اقتصادی تصویری از یک وضعیت بسیار نگران کننده در اقتصاد کشور را به دست می دهد.

آقای خسرو معتضد از اساتید برجسته مطالعات تاریخ نیز در سخنانی به بررسی نقش دولت ها در حل مشکلات اساسی کشور پرداخت و در بخشی از سخنانش گفت : راضی کردن مردم از سوی دولت ، یک امر ضروری است که متاسفانه گاهی از دستور کار دولتمردان خارج می شود. کسی که ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار ضعیف مردم را یک فاجعه می خواند یا مدعی می شود که مسکن مهر در بیابانها ساخته شده است، در واقع بی سوادی خود را اثبات می کند زیرا ایران یک سرزمین کویری و خشک است و بیشتر شهرهای ایران نیز در بیابانها ایجاد شده است.

آیت الله قائم مقامی از أساتید حوزه و دانشگاه نیز سخنران دیگر این مراسم بود. وی در سخنان خود ، دست اندازی به بیت المال مسلمین و دریافت حقوق های نجومی را تقبیح کرد و آن را در نقطه مقابل مبانی و اصول انقلاب دانست .

وی گفت: مبنای تئوریک و فکری حقوق های نجومی آن است که طبقه ای از خواص وجود دارد که باید مورد اعتنا و توجه قرار گیرد و در مقابل آن توده مردم هستند که از جایگاه با اهمیتی برخوردار نمی باشند که این امر هیچ نسبتی با مبانی انقلاب ندارد.

در این نشست ، چند تن از حاضرین نیز به بیان دیدگاه های خود در باره مسائل روز کشور پرداختند.



منبع: دفاع مقدس


۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن