تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814651850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکان: افت کیفیت آموزش در دانشگاه‌ های کشور نگران‌کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ترکان: افت کیفیت آموزش در دانشگاه‌ های کشور نگران‌کننده است استان‌ها > هرمزگان - مشاور ارشد رئیس‌جمهور و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به افت کیفیت آموزش در دانشگاه های کشور بر لزوم برنامه ریزی برای کیفیت بخشی به این حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، اکبرترکان در دهمین جلسه شورای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که در سالن جلسات دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد، با اشاره به افت کیفیت تحصیلی در دانشگاه های کشور ضرورت کیفی سازی را از مهمترین مصادیق فعالیت های دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: باید اولویت اصلی دانشگاه ها تکیه بر کیفیت علمی باشد. ترکان با انتقاد از وضعیت و شرایط مساوی برای دانشجویان کارمند و غیر کارمند تاکیدکرد: کارکنان ادارات و سازمان ها که برای ارتقا تحصیل می کنند باید از تعداد واحد های کمتری نسبت به دانشجویان تمام وقت(غیر کارمند) برخوردار باشند تا به کیفیت آموزشی لطمه وارد نشود. وی توسعه و رشد دانشگاه را در ایجاد مراکز تحقیقاتی و گلخانه ای مهم خواند و گفت: استفاده از فناوری نوین و تکنولوژی روز در مراکز تحقیقاتی می تواند زمینه رشد و پویایی را با سرعت بیشتری در دانشگاه ها رقم بزند. مشاور ارشد رئیس‌جمهور پرداختن به مبحث آسیب شناسی را یکی از راه حل های مهم برون رفت واحدها و مراکز از وضعیت فعلی اعلام کرد و گفت: اگر آسیب شناسی در این حوزه به صورت علمی و تخصصی مورد مطالعه و پیگیری قرار گیرد، ارتقای کیفیت علمی به معنای واقعی جای خود را در دانشگاه های ما باز می کند.  

کلید واژه ها: استان هرمزگان - اکبر ترکان - دانشگاه آزاد اسلامی -




پنجشنبه 31 تیر 1395 - 18:13:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن