تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813115095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم والیبال قم برابر سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در مسابقات والیبال نوجوانان کشور؛
تیم والیبال قم برابر سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید

دیدار تیم های والیبال بانک سرمایه با جواهری گنبد و سایپا تهران با کاله مازندران


شناسهٔ خبر: 3719579 - پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال قم در آخری دور از مرحله گروهی مسابقات والیبال نوجوانان کشوربرابر سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید. علیرضا منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور چهارشنبه شب در شهرکرد ادامه پیدا کرد و تیم والیبال استان قم با کسب چهارمین برد متوالی در پایان مرحله گروهی این مسابقاتبا حداکثر امتیاز راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی افزود: والیبالیست‌های نوجوان قم که برای حضور در این پیکارها در شهرکرد به سر می‌برند دیشب چهارمین مسابقه خود را برابر تیم سیستان و بلوچستان برگزار کردند و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند و این به معنای صدرنشینی قم در این گروه با ۴ برد پی در پی بود.

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال قم در اولین بازی خود در این مسابقات نیز برابر تیم ایلام ۳ بر یک به برتری رسیده بود و سپس در دیدار برابر خراسان جنوبی نیز ۳ بر صفر صاحب برتری شد.

منافی بیان داشت: تیم والیبال قم در سومین دیدار خود از دور گروهی برابر تیم بوشهر ۳ بر یک به پیروزی رسید و با صعود به نیمه نهایی، امروز برابر تیم والیبال چهار محال و بختیاری میزبان این مسابقات قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی راهی فینال خواهد شد.

وی عنوان کرد: گروه الف این رقابت‌ها را تیم‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد و گروه ب را تیم‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و قم تشکیل داده‌اند. دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: محمد امین قربانی، علی بیگدلی، حسین فیروزپور، احسان حسین‌پور، رضا گودرزی، محمد حسین محمدی تبار، وحید نجفی، علیرضا جعفری، علی دلیر، سید محمد جواد قدسی، مهدی زهاوی و محمد متین فراهانی فهرست نفرات تیم والیبال نوجوانان استان قم را تشکیل می‌دهند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن