تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804872693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا بازار شایعات متوجه استاندار اردبیل شده است و آیا او از این مسیر به سلامت عبور می‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


چرا بازار شایعات متوجه استاندار اردبیل شده است و آیا او از این مسیر به سلامت عبور می‌کند؟ استان‌ها > اردبیل - پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل نوشت ،بازار شایعات این روزها داغِ داغ شده است و همه جا حرف از جابجایی استاندار اردبیل است. نزدیک به 20 نفر هم خود را گزینه جانشینی استاندار اردبیل معرفی کرده‌اند.

بازار شایعات این روزها داغِ داغ شده است و همه جا حرف از جابجایی استاندار اردبیل است. نزدیک به 20 نفر هم خود را گزینه جانشینی مجید خدابخش معرفی کرده‌اند، از طرفی گروهی ائتلافی از رقبای خدابخش هم این روزها مدام در پی سیاه‌نمایی و ارائه چهره‌ای ضعیف از دولت استانی هستند. با این همه، نه شایعه رفتن خدابخش از استانداری صحت دارد و نه علمکرد خدابخش به گونه‌ای است که بشود کارنامه او را زیر سوال برد. بسیاری او را موفق‌ترین استاندار تاریخ استان اردبیل می‌دانند که با استراتژی‌های خاص خودش توانسته اردبیل را بدون تنش در سه سال گذشته در مسیر توسعه قرار دهد. گفتگوی ما با طاهر شریفی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در خصوص شایعات مطرح شده و هجمه‌های تخریبی علیه دولت روحانی را در ادامه می‌خوانید. خلاصه گفتگو: شریفی می گوید که پیش‌تر ما به سه هزار میلیارد تومان یک رقم نجومی می‌گفتیم. آیا اختلاس بی‌سابقه‌ای که در دولت قبل اتفاق افتاد؛ مشمول این تیتر نجومی نمی‌شود؟ آنها دارند با این کار رد گم می‌کنند و فکر می‌کنند که مردم آن اختلاس‌های نجومی را فراموش کرده‌اند! همین کلمه نجومی یک واژه استراتژیک و برنامه‌ریزی شده‌ای است، تا به مردم از دریافت‌های بزرگ سخن بگویند و اختلاس‌های خودشان را از ذهن مردم پاک کنند.

  شریفی می‌گوید که شایعه تغییر استاندار اردبیل از ریشه بی‌مبنا بوده و گزینه‌هایی که این روزها برای استانداری اردبیل مطرح می‌شوند، بیشتر شباهت به شوخی دارند. شریفی علمکرد استانداراردبیل را قابل قیاس با استانداران موفق کشور می‌داند و از استاندار اردبیل به عنوان یکی از پنج استاندار موفق دولت روحانی یاد می‌کند. شریفی می‌گوید افرادی که خودشان را رقیب استاندار اردبیل می‌دانند خصمانه علیه وی فعالیت می‌کنند و شایعات تخریبی با هدف تضعیف چهره دولت در اردبیل صورت می‌گیرد که جنبه انتقامی دارد و این سیاست در اتاق فکر کشوری و برای همه استانها برنامه‌ریزی شده، که حرکتی سازماندهی شده است . به گفته شریفی بزرگترین نگرانی تخریب‌چی‌ها این است که قدم بعدی دولت ایجاد رونق اقتصادی باشد و به همین خاطر سیاه‌نمایی می‌کنند و با جوسازی منفی می‌خواهند به سرمایه‌گذاران و بنگاههای اقتصادی داخلی وخارجی‌ای که در پی سرمایه گذاری در ایران هستند، اینگونه وانمود کنند که در جامعه ثبات و آرامش حاکم نیست. یعنی با اینگونه رفتارها، جلوی ایجاد سرمایه‌گذاری را بگیرند و این حرکت سیاسی در راستای منافع جناحی و گروهی آنهاهست و لاغیر. شریفی سیاست استاندار اردبیل را پرهیز از تنش ومشی حذفی عنوان می‌کند که چتری را برای همه سلایق و طیف‌های فکری گشوده، که می‌خواهند در مسیر توسعه اردبیل با اعتدالیون همراه و یاریگر باشند. شریفی می‌گوید که دولت روحانی با کمترین درآمد همه بحران‌ها را که حال عملکرد ضعیف دولت قبل بود حل؛ تورم را یک رقمی و آرام ارام در حال رونق بخشی اقتصادی است. اما مخالفان در مقابل چنین روشی ایستاده‌اند و می‌خواهند سد رشد شوند و مدام سیاه نمایی می‌کنند. ***
دولت روحانی از زمان روی کار آمدن مخالفانی داشته که در سه سال گذشته به اشکال و انحای مختلفی ابراز وجود و مخالفت کرده‌اند. در چند ماه گذشته و به خصوص بعد از انتخابات مجلس دهم، آنها هجمه‌هایشان را شدت خاصی بخشیدند، ادبیاتشان تغییر یافته و تخریب را جایگزین نقد کرده‌اند. آنها چه هدفی را از این حرکات تخریبی سنگین و انتحاری‌گونه تعقیب می‌کنند؟ بعد از انتخابات مجلس دهم، جریانی با محور و جهت‌گیری تخریب دولت در کشور شدت گرفت، که به موازاتش در استانها هم شاخه دوانید. این طیف برای انتقام‌گیری از مردم و روحیه دادن به طرفداران خود که هنوز از شوک انتخابات بیرون نیامده‌اند خیز برداشته‌اند که البته به موازاتش انتخابات آینده را با این شیوه نامه که دولت یازدهم نتواند در دور بعدی تکرار و ادامه خدمت دهد را هم مد نظر دارند. مردم در انتخابات گذشته با آنها همراهی نکردند، به همین علت خط و محور این روزهای آنها انتقام گیری از مردم و رقبایی شده که در مقابل گفتمان اعتدال وجریان اصلاحات و تدبیر و امید را در پیش گرفته‌اند. هفتم اسنفد ماه روز معناداری بود؛ آنها در انتخابات آن نتیجه مطلوبشان را نتوانستند کسب کنند، و در تهران آن شکست فاحش و معنادار را خوردند، حال بجای تحلیل علل آن، می‌خواهند آنرا کمرنگ جلوه دهند. یعنی اتفاق خاصی رخ نداده و همچنان حباب قدرتشان را متراکم نشان دهند، اما اینکه در تهران چگونه از سی نفر کاندیدای یک جریان با آنهمه ابزار تبلیغاتی و قدرت، حتی یک نفر از آنها هم شانس راهیابی را پیدا نکند، حامل پیام‌های خاصی از سوی مردم است. اما آنها عوض دریافت پیام مردم تصمیم دارند که از مردم انتقام بگیرند. در مسیر انتقام‌گیری دولت را به طور کامل با سیاه‌نمایی تخریب می‌کنند و برای اینکار هم هر بهانه‌ای را دستاویز قرار می‌دهند. همین بحث اخیر فیش‌های حقوقی را در نظر بگیرد؛ که البته فیش‌های حقوقی نامتعارف مورد اعتراض ما هم هست و واکنش جدی و شجاعانه ریاست عالی دولت هم نشان از حساسیت ایشان به این موضوع داشت، اما آنها همین تک مورد را با بزرگنمایی کاذب دستمایه شدیدترین تخریب‌ها علیه دولت کردند. «اسم رمز نجومی» را به میان آوردند، بی‌آنکه به معنای نجومی اندیشیده باشند و ظاهرا در ادبیات آنها معنای نجومی تغییر هم پیدا کرده است.
پیش‌تر ما به سه هزار میلیارد تومان یک رقم نجومی می‌گفتیم. آیا اختلاس بی‌سابقه‌ای که در دولت قبل اتفاق افتاد؛ مشمول این تیتر نجومی نمی‌شود؟ آنها می‌کوشند تا مسیر را منحرف کنند و فکر می‌کنند که مردم آن اختلاس‌های نجومی را فراموش کرده‌اند! این یک موضوع نوظهور نیست که صرفا شامل دولت کنونی باشد، مثلا حقوق چند صد میلیونی یا برداشت‌های چند صد میلیونی، پیش‌تر و در دولت نهم و دهم پایه‌گذاری شده‌اند؛ مثلا ماجرای تامین اجتماعی و رقم‌های کلانی که رئیس وقت آن برداشت کرده بود، موضوعی نیست که بشود به سادگی از کنارش عبور کرد و علی‌رغم اینکه پرونده همچنان مفتوح است، نتیجه آن دقیقا مشخص نشده است. مشابه اینگونه موارد را کم نداریم. اخیرا لیستی منتشر شده و از طریق فضای مجازی تقریبا در دسترس عموم هم است، که نشان می‌دهد افراد نزدیک به رئیس جمهور قبل، چه دریافتی‌هایی را با عنوان پاداش و موارد مشابه گرفته‌اند. پس همین کلمه نجومی یک واژه استراتژیک و برنامه‌ریزی شده‌ای است، تا به مردم از دریافت‌های بزرگ سخن بگویند و اختلاس‌های خودشان را از ذهن مردم پاک کنند. به عبارتی آنها می‌خواهند که نعل وارونه بزنند و ردپای خودشان را گم کنند.
شاید بشود این سخن معروف که، عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، در اینجا هم اتفاق افتاد. و به نظرم دولت از این موضوع به مثابه یک فرصت استفاده کرد و صادقانه به موضوع وارد شد. این رویه کج و غلط در دولت قبل با پوشش و مجوزقانونی ایجاد شده بود و به استناد آن یک مدیرعامل یا رئیس بانک می‌تواند این گونه رقم ها را به عنوان پاداش دریافت کند! اما دولت تدبیر و امید خیلی سریع وارد عمل شد و این قدم بزرگ و مبارکی است که می‌تواند در آینده موجب شود که کسی نتواند از اینگونه رفتارها داشته باشد. و این توفیقی هم برای دولت شد که بی‌سابقه ترین تغییرات در مدیریت بانکی کشور صورت گرفت و با متخلفان هم قاطعانه برخود قانونی شد و می‌شود. نمونه‌های مشابهی از اینگونه شایعات در اردبیل هم از سوی تخریب‌چی‌های ضد دولت به انحای مختلف مطرح شده‌اند. مثلا همین شرکت کشت و صنعت مغان که به نوعی زیر تیغ همین دست اتهامات رفته است را مد نظر بگیرید؛ آیا این موارد صحت دارند یا یک ترفند برای رد گم کنی و منحرف کردن افکار عمومی از تخلفات نجومی دولت قبل است؟ ورود به اینگونه موارد بر عهده سازمانهای نظارتی و بازرسی است و آنها پیگیر می‌شوند. قطعا اگر این شرکت براساس قوانین و مقررات مرتبط تخلفی داشت تا امروز با تیتر درشت در روزنامه‌ها نوشته می‌شد. پس این هم یکی از نمونه‌های بومی در راستای تضعیف چهره مردان دولت و حامیان آنهاست. به نظر می‌رسد که در این حملات آنها سازمان یافته عمل می‌کنند؛ رفتارشان پارتیزانی و نامنظم نیست و از قاعده و بنیانی خاصی هم برخوردار است. یعنی اتاق‌های فکری هستند که این متریال‌های جهت‌دار را در آنجا تولید می‌کنند. با شما موافقم، به نظر می‌آید که سازمان یافته است. شما دقت کنید که چرا نمی‌توانیم باور کنیم که اینگونه رفتارهای آنها انگیزه‌ای الهی یا در جهت دفاع از حقوق مردم دارد، اگر ما به سابقه این افراد مراجعه کنیم، این پرسش مطرح می‌شود که آیا در مقیاس درون گروهی هم خواستار احقاق حق شده‌اند؟ یا اگر موردهایی از سوء استفاده، اختلاس یا دزدی‌ای رخ داده ، بازهم واکنش و عکس‌العملی اینگونه را نشان داده‌اند؟ خب پاسخ خیلی صریح است و چنین موردی را نمی‌توان از این «معترضانِ امروز» سراغ داشت. چون چنین اعتراض‌هایی را از آنها سراغ نداریم، پذیرش اینکه آنها صرفا در فکر دفاع از حقوق مردم هستند‌، برای عموم مردم سخت و یا حتی غیر ممکن است. حال اگر در نظر بگیریم که این جو ایجاد شده علیه دولت یازدهم،خیرخواهانه و در راه کسب رضایت خداوندی است، به تناقض آشکاری می‌رسیم و آن اینکه چرا در آن مقاطع یکی از این معترضان فعلی لب نگشود، اعتراضی نکرد، صدایی هم برنخواست و اسم رمز نجومی هم سازماندهی نشد؟؟!!! این نشان می‌دهد که این یک مساله کاملا سیاسی و جناحی است که به دنبال منافع و برنامه‌های آینده و تطهیر یکسری از رفتارهای گذشته آنها البته در شیوه‌ای برنامه‌ریزی شده و سازمان یافته است. ببینید وقتی مقام معظم رهبری هم واکنش نشان می‌دهند و اعلام خطر می‌کنند که این جریان در حال تبدیل شدن به یک جریان ضد نظام شده وتذکر در این خصوص می‌دهند، اهمیت دقت در موضوع آشکار می‌شود. حالا با این سابقه می‌بینیم که مخالفان دولت اینگونه با سیاه‌نمایی، دولتی را که تا کنون به خاطر رفتارهای هیجانی و نامعقول دولت قبل، با کاهش درآمد مواجه است و درآمد سالانه‌اش حتی بالغ به سی میلیارد دلار یعنی یک سوم درآمد سالانه دولت قبلی نمی‌شود؛ اما توانسته با این درآمد کم کشور را در سه سال گذشته مدیریت کند، از بحران‌های ویرانگرخارجی و داخلی برهاند، مشکلات اقتصادی را که به صورت مهارگسیخته پیش می‌رفت کنترل کند، با استفاده از رسانه ملی و کلیه امکانات در دسترس‌شان زیر هجمه‌های گستره می‌گیرد. پس بااین تفاسیر آنها باید نگران چیزی باشند. آنها از چه چیزی هستند؟ بزرگترین نگرانی آنها این است که قدم بعدی دولت ایجاد رونق اقتصادی باشد و به همین خاطر سیاه‌نمایی می‌کنند و با جوسازی منفی می‌خواهند به سرمایه‌گذاران و بنگاههای اقتصادی داخلی وخارجی‌ای که در پی سرمایه‌گذاری در ایران هستند، اینگونه وانمود کنند که در جامعه ثبات و آرامش حاکم نیست. یعنی با اینگونه رفتارها، جلوی ایجاد سرمایه‌گذاری را بگیرند و این یک حرکت سیاسی در راستای منافع جناحی و گروهی هست و لاغیر. این گروهی که از آن نام می‌برید شامل چه طیف‌هایی می‌شود؟ اعتقاد من این است که نوعی وفاق بین سه طیف در این راستا ایجاد شده است. طیف اول، همان بدنه دولت قبل است که از فرصت استفاده کرده و به میدان آمده است، طیف دوم افراد و گروههایی هستند که در فضای تحریم به عنوان دلال منتفع می‌شدند و در جامعه منافع ومسیر سودهای کلان اقتصادی و مالی برای خود ایجاد کرده بودند و سومی هم بدنه سیاسی جناح راست است که در انتخابات اخیر مجلس متحمل شکست سختی هم شد. حالا این سه طیف در ائتلافی جهت‌دار، میخواهند مانع تکرار و ادامه مسیر خدمت دولت روحانی در سال 96 بشوند. آنها می‌کوشند که مدام نشان بدهند که این دولت کارآمد نیست. برجام را مرتبا زیر سوال می‌برند و می‌گویند که نتیجه مثبتی نداشته است؛اقدامات اساسی اقتصادی دولت را تخطئه می کنند و وانمود می‌کنند که دولت نتوانسته در این حوزه قفلی را بگشاید؛ و مواردی دیگر از این دست را با اهدافی که خودشان مد نظر دارند مرتب بیان می‌کنند و در این راستا بیشتر روی تصوری که از عدم آگاهی یا فراموشکاری مردم دارند حساب کرده، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند و می‌کوشند با این تصور واهی که مردم در این خصوص اطلاع ندارند، با دادن آدرس غلط مسیر را به سمت خودشان هموار کنند.   به موازات تخریب دولت در سطح ملی، با تخریب نمایندگان دولت و استانداری‌ها در مقیاس بومی مواجهیم. این حرکات دراستان ما به اشکال مختلفی صورت می‌گیرد و پیکان حملات هم آقای استاندار را نشانه گرفته است.چرا؟ این حرکات و حملات کاملا سازماندهی شده است و با ارائه برنامه از بالا پیش می‌روند و به شکل‌های عجیب و غریب و اقداماتی مضحک کارهایی را انجام می‌دهند. به عنوان مثال شایعه کرده‌اند که برای استاندار ما نزدیک به 20 نفر جانشین تعیین کرده‌اند. حال این 20 نفر چه کسانی هستند، هم در نوع خودش جالب است!!! بجز چند مورد خاص، افرادی که طرح می‌شوند به لحاظ وزن سیاسی و اجرایی در جایگاه حتی یک بخشدارهم نیستند، و بیشتر می‌خواهند این جایگاه را لوث و افرادی را که مناسبتی با این پست ندارند مطرح کنند. یک قیاس ساده تفاوت‌ها را مشخص می‌کند، آنها هم دقیقا به این واقف هستند و بیشتر در پی طرح این موضوع هستند که اگر اینها هم می‌توانند استاندار شوند، پس استاندار فعلی هم در حد و اندازه این تیپ افراد است. این تاکتیک نخ نما شده آنهاست که در درجه اول می‌خواهند جایگاه استانداری را از ارزش و اعتباری که دارد ساقط کنند و نشان دهند که استانداری جایگاه خاصی نیست و هر شخص دیگری هم می‌تواند استاندار باشد، از طرفی وقتی از جناح مقابل یکی را مطرح می‌کنند در پی ایجاد تشکیک هستند؛ یعنی اینکه میزان نفوذ و پایگاه این فرد چگونه است که او هم می‌تواند استاندار باشد. در کنار این مساله با به زیر سوال بردن مدیریت استان اینگونه وانمود می‌کنند که خود استاندار و تیم اجرایی همراه وی موفق عمل نکرده‌اند. بنابراین تخریبی که عیله دولت در مقیاس ملی دارند را در سطح استانی هم با همان برنامه‌ریزی پیش می‌برند. از طرفی آنها با انرژی‌ای که بر سر انتخابات مجلس گذاشتند و هزینه‌ای که از نظام و ارزشهای معنوی و سرمایه‌های انقلاب برای آن صرف کردند، تا گزینه خودشان را از صندوق پیروزدربیاورند، شکست خوردند. وقتی آنها موفق نشدند، طبیعی است که در پی بد جلوه نشان دادن اوضاع باشند، چرا که مدعی‌اند اگر به آنها رای داده می‌شد، اینگونه اتفاقات هم رخ نمی‌داد. تکلیف این 20 نفر چه می‌شود؟ آیا استاندار تغییر پیدا می‌کند یا نه؟ اصلا چنین نیست، به طور کلی این کار از ریشه بی‌مبناست و حتی تا حالا یکبار هم بحث تغییر استاندار اردبیل مطرح نشده است. ممکن است که بحث تغییر در استانهای دیگر مطرح باشد، اما اردبیل تا کنون به هیچ عنوان مطرح نبوده است، چرا که اردبیل به لحاظ عملکرد جزو چند استاندار موفق ونمونه ی کشور از جهات مختلف ارزیابی شده است و این شایعات از ریشه بی‌مبنا بوده است.
ببینید سالها بود که اردبیل در انتظار شخصی با ویژگی‌های شخصیت فردی، با سواد بالا و تجربه‌ای بالا بود که بتواند تمام پتانسیل‌های اجتماعی و دینی و فرهنگی و اقتصادی را در زیر یک جا جمع کند و ایجاد وفاق و جلب اعتماد عمومی کند. این اتفاق تا حالا نیافتاده بود و هر یک از استانداران پیشین هیچ یک از این معیارها را یکجا نداشتند، یکی وجهه سیاسی داشت، یکی تجربه داشت، و یکی هم حتی هیچ کدام را نداشت. مثلا ما استانداری داشتیم که به خاطر انتصاب به یک وزیر در این استان مدیر عالی شد، یا استانداری که در همان لحظه ورود تصمیم گرفت تا این استان را نابود و تمام فرصتهای توسعه را به صورت عمدی نادیده بگیرد. در قیاس با این استانداران، امروز استانداری داریم که به لحاظ تجربه، خیرخواهی، تدین و اینکه وسیع‌نگر و کلان‌نگر است وتمام گرایش‌ها را جزء خانواده این کشور می‌داند و می‌خواهد همه را زیر یک چتر جمع کرده و از تجربه‌های همه استفاده کند. حال این استاندار پروژه های جدیدی را مطرح می‌کند و پروژه های خوابیده را هم احیا کرده و به کارهایی ورود کرده که استانداران قبلی یا جرات ورود به آنها را نداشته‌اند یا بیشتر جنبه تبلیغاتی آن را مد نظر داشته‌اند و کارها را ناقص و صرفا با منظور تبلیغاتی انجام داده‌اند. حالا استاندار برای آنها وقت و انرژی می‌گذارد و کارها را پیش می‌برد. شخص آقای استاندار ثابت کرده که گرایش‌های سیاسی‌اش را در تصمیم‌سازی‌ها دخالت نمی‌دهد و جنبه پدرانه‌ای برای تمام اقشار و گرایش‌ها دارد که بارها از آنها حمایت هم کرده است، و در پی فربه کردن سرمایه اجتماعی است. به نظرم این فرصت خوبی است که باید استفاده شود، اما متاسفانه برخی می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که هیچ اتفاقی نیافتاده و رکود محضی حاکم است. از روز استاندار شدن آقای خدابخش، افرادی که خودشان را رقیب می‌دانند به صورت خصمانه علیه استاندار فعالیت می‌کنند وتمام تلاششان این است که ضمن سنگ‌اندازی، فضای عمومی را هم مغشوش کنند. این گروه تا جایی که بضاعت‌شان هم اجازه داده، ایجاد سردی و کمبود انگیزه کرده‌اند؛ خوشبختانه با شناختی که از آقای استاندار ومدیرانی که با او همکاری می‌کنند، داریم؛ هر چه اینگونه جوهای تحریبی بیشتر می‌شود، بر عکس انگیزه‌ها هم بیشتر می‌شود. این نشان می‌دهد که مسیر در اینجا درست است و اگر راهی کج و منطبق بر اهداف منفی آنها بود، اصلا این فشارها را هم وارد نمی‌کردند. 

کلید واژه ها: استان اردبیل -




چهارشنبه 30 تیر 1395 - 20:34:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن