تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اولین کارگاه آموزشی تخصصی "مد و لباس ایرانی و اسلامی " در سال ٩٥


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برگزاری اولین کارگاه آموزشی تخصصی "مد و لباس ایرانی و اسلامی " در سال ٩٥ استان‌ها > بوشهر - معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به همت کارگروه استانی ساماندهی مد و لباس ایرانی و اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یک دوره کارگاه آموزشی تخصصی "مد و لباس ایرانی و اسلامی " برگزار نمود.

به گزارش خبرآنلاین، آنیتا مظفری با اعلام این مطلب افزود: کارگاه آموزشی تخصصی مد و لباس ایرانی و اسلامی با موضوع " برند سازی در فضای مجازی" و "طراحی لباس زنانه" روز دوشنبه ٢٨ تیرماه در مجتمع فرهنگی هنری ٩ دی برگزار شد. مظفری اضافه نمود: این کارگاه آموزشی از سری اول ورکشاپ های ماهیانه کارگروه استانی ساماندهی مد و لباس ایرانی و اسلامی است که با استقبال خوب هنرمندان رشته طراحی و دوخت تشکیل گردید. معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  به نوشته روابط عمومی این اداره کل با بیان اینکه این کارگاه های آموزشی رایگان و برای عموم اجرا شد، افزود: به شرکت کنندگانی که در این کارگاه های آموزشی شرکت داشته اند، گواهی معتبر ارائه می گردد.  

کلید واژه ها: استان بوشهر -




چهارشنبه 30 تیر 1395 - 13:02:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن