تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798356905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی موصل از دست داعش نزدیک است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آزادی موصل از دست داعش نزدیک است
شیخ ابوطالب السعیدی از مسئولان ارشد گردانهای حزب الله عراق با ستایش از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از عراق تاکید کرد که آزادی شهر موصل از دست گروه تروریستی داعش نزدیک است.
تسنیم: شیخ ابوطالب السعیدی به تشریح مسائل مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی پرداخت و گفت: ایران از زمان آغاز اشغال موصل و صلاح الدین از سوی گروه تروریستی داعش، پلی را بین دولتهای ایران و عراق برای ارایه کمک نظامی و لجستیگی ایجاد کرد و به اذعان همه سیاستمداران عراقی از جمله کردها و عربها، اگر این حمایت نظامی از سوی جمهوری اسلامی ایران نبود، دامنه داعش به بغداد می رسید.

وی اشاره کرد: وقتی استان های موصل و صلاح الدین و بخشی از استانهای دیالی و الانبار در آن زمان به دست داعش افتاد، اگر حمایت جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود، ارتش عراق در آن زمان بنیه و ساختار زیربنایی برای مقابله نداشت.

شیخ ابوطالب السعیدی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و نظام سعودی همان هایی هستند که گروه تروریستی داعش را برای سرنگون کردن طرح اسلامی مقاوم در منطقه تاسیس کردند.

وی افزود: بعد از ناکامی و شکست طرح آمریکا در عراق و شکست غده سرطانی اسرائیل در جنوب لبنان و شکست و ناکامی پروژه تکفیری سعودی در منطقه، آنها دست به کار شده و آنچه را امروز گروه تروریستی داعش نام برده می شود، اختراع کردند.

شیخ ابوطالب السعیدی درباره مقابله گردانهای حزب الله با داعش گفت: می توانم بگویم که ما 9 ماه قبل از فتوای مشهور حضرت آیت الله سیستانی از مرزهای اطراف بغداد برای دور کردن حطر افتادن آن به دست گروه تروریستی داعش دفاع می کردیم.

وی افزود: آمریکا وقتی شکست خورده از عراق بیرون رفت، مشتاق بود تا کسی را در دستور کار قرار دهد تا از کسانی که از آمریکا در دوره اشغالگریش در عراق انتقام گرفتند، انتقام بگیرد لذا داعش را ساخته و پرداخته کرد.

شیخ ابوطالب السعیدی ادعاهای آمریکا درخصوص مبارزه اش با داعش و گروه القاعده در سوریه و عراق را رد کرد و در این باره گفت: یک گروه مشکوک امروز در سوریه با مسلمانان جنگ می کند که نامش جیش الفتح است و یک هسته اساسی و راهبردی آن، همان گروه جبهه النصره است که در فهرست سازمان ملل و شورای امنیت به عنوان یک طرف تروریستی قرار دارد اما شاهدیم که آمریکا با تجهیزات نظامی و سلاح از این گروه (جیش الفتح) حمایت می کند.

وی گفت: آمریکا درخصوص "توافقنامه چارچوب راهبردی" به تعهدات خود پایبند نبوده است و تنها در سطح "جوهری روی کاغذ حتی بعد از فشار دولت عراق" باقی مانده است.

این مسئول ارشد گردانهای حزب الله عراق تاکید کرد: جنگنده های اف 16 (ارتش عراق) تاکنون تنها با موافقت آمریکا به پرواز در آمد و به اهدافی در عراق حمله کرده اند. این توافقنامه همچنان در گرو قدرت آمریکا است.

وی درباره عملیات گردانهای حزب الله عراق در شهر فلوجه گفت: نیروهای این گردانها دوسال و نیم پیش یعنی 9 ماه قبل از صدور فتوا و به رغم اجرای دهها عملیات از سوی داعش علیه حزب الله، وارد جنوب شهر فلوجه شدند و دلاوران حزب الله توانستند چهار تن از سران داعش را کشته و علاوه بر آن، صدها نفر دیگر از عناصر داعش را کشته یا زخمی کنند؛ به گونه ای که حضور حزب الله در جنوب شرقی شهر فلوجه تا حد زیادی از افتادن شهر بغداد به دست این گروه تروریستی جلوگیری کرد.

شیخ ابوطالب السعیدی در پایان گفت وگوی خود با خبرنگار تسنیم تصریح کرد: گردانهای حزب الله با همراهی نیروهای مسلح عراق و سایر گروههای مقاومت "برای آزادسازی موصل آماده می شوند".

وی اشاره کرد: اگر خدا نکرده عراق به دست داعش می افتاد، امروز شاهد می بودیم که داعش وارد کاخ های شاهزادگان عرب حوزه خلیج فارس می شد که متاسفانه تا این لحظه همچنان از آنها (تروریست های داعش) حمایت می کنند.




تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن