تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798631318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور از پروژه های زیر ساختی و گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: در منطقه آزاد انزلی صورت گرفت؛ بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور از پروژه های زیر ساختی و گردشگری ایلنا: دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور در ادامه بازدید خود از منطقه آزاد انزلی از زیر ساخت های تفریحی و گردشگری این منطقه از جمله مجموعه بهشت پرندگان، مجموعه مشاهیر گیلان،نورپردازیهای ساحلی و مجموعه شطرنج ساحلی در ورزشی ساحلی سیروس قایقران بازدید به عمل آورد.
بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور از پروژه های زیر ساختی و گردشگری

 به گزارش ایلنا از انزلی، شامگاه گذشته مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور که برای بازدید از پروژه های زیرساختی ،طرح های توسعه ای  به منطقه آزاد انزلی حضور یافته است در ابتدای بازدید  به همراه مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با خانواده شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا اولین شهید مدافع حرم منطقه آزاد انزلی  دیدار کردند و  پس از دیدار با خانواده شهید بر سر مزار آن شهید والا مقام حاضر شدند. دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور در ادامه بازدید خود از منطقه آزاد انزلی از زیر ساخت های تفریحی و گردشگری این منطقه از جمله مجموعه بهشت پرندگان، مجموعه مشاهیر گیلان،نورپردازیهای ساحلی و مجموعه شطرنج ساحلی در  ورزشی ساحلی سیروس قایقران بازدید به عمل آورد. ترکان در ادامه یکی از بزرگترین پروژه های زیرساختی مناطق آزاد کشور مجتمع بندری کاسپین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت و تکمیل این پروژه که به صورت شبانه روزی و مستمر در حال ساخت است قرار گرفت. مشاور رئیس جمهور پس از بازدید از مجتمع بندری کاسپین گفت: بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری در  بند 11 اقتصاد مقاومتی ماموریت مناطق آزاد مشخص شده جهت گیری صادراتی دارند و در منطقه آزاد انزلی مجتمع بندری کاسپین  با رویکرد صادراتی با تلاش شبانه روزی در حال ساخت است. ترکان افزود :در حال حاضر در بندر کاسپین موج شکن و اسکله شماره یک توسط منطقه ازاد ساخته می شود و طبق وعده داده شده به ریاست محترم جمهور ، مدیریت منطقه آزاد انزلی و سازمان مناطق آزاد در تلاش است که در پایان امسال موج شکن ها و یک اسکله به مرحله بهره برداری برسد. وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر ضلع شرقی موج شکن با تلاش مستمر و مدام 2200متر از آن  ساخته شده است و  400متر دیگر باید پیشروی کند تا انشالله تا پایان سال  موج شکن شرقی به اتمام برسد. دبیر شورایعالی مناطق آزاد خاطر نشان کرد: طول موج شکن  غربی در حال حاضر  1620متر بوده  و نیاز است که 700متر دیگر  پیش روی داشته باشیم و آن هم تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. دکترترکان به بهره گیری از ظرفیت  بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت : در بخش ساخت اسکله یک  پست اسکله با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در حال ساخت است  و بخش خصوصی نیز چهار پست اسکله را با اعتبار سیصد میلیارد تومان در دست ساخت دارد. وی به اهمیت ساخت این بندر اشاره کرد و گفت: با تکمیل بندر کاسپین، منطقه آزاد انزلی به هاب داد و ستد کالاهای استراتژیک در حوزه خزر تبدیل میشود و در بخش سرمایه گذاری خارجی بازار روسیه هدف گیری شده است. دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با تاکید براینکه مجتمع بندری کاسپین یک بندر صادراتی است تصریح کرد : امیدواریم که درمحله اول بازار روسیه را تولید کنندگان و صادرکنندگان ایرانی دردست بگیرند و این پنجره برای همه باز است و سرمایه گذارانی که بازار روسیه را هدف گرفته اند می توانند از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی به منظور صادرات و مراودات تجاری بهره مند شوند.  

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۱۰:۲۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن