تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت های دانش بنیان تسهیلات ارزان قیمت می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: شرکت های دانش بنیان تسهیلات ارزان قیمت می گیرند استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از حمایتهای صندوق نوآوری و شکوفایی از واحدهای دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی خبر داد.

شاهپور قنبري در بازديد از مجتمع صنعتي بالان صنعت شيراز، گفت: تسهيلات مناسبي با نرخ سود پايين توسط صندوق نوآوري و شكوفايي به واحدهاي دانش بنيان اختصاص مي يابد.
وي با بيان اينكه واحدهاي صنعتي كه محصولات دانش بنيان توليد ميكنند ميتوانند از اين تسهيلات براي گسترش فعاليت ها و افزايش توليدات خود استفاده كنند، افزود: با هدف تسهیل دریافت این نوع تسهیلات برای واحدهاي صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي استان، فن بازار منطقه اي فارس مستقر در مركز خدمات كسب و كار و شهرك فناوري صنايع شيميايي شهرك صنعتي شيراز به واحدهاي صنعتي مشاوره رايگان مي دهد و واحدهاي متقاضي مي توانند به اين مركز مراجعه كنند.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس اضافه كرد: تاكنون در فن بازار فارس 30 واحد صنعتي دانش بنيان در شهرك صنعتي شيراز كه محصولات آنها دانش بنيان بوده، شناساسايي شده است.
وي در ادامه با بیان اینکه تلاش هاي متخصصان داخلي در بخش هاي تحقيق و توسعه، طراحي و توليد قطعات و نيز ساخت اين محصولات نمونه بارز حركت در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي است، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتي در شهرك هاي صنعتي به عنوان اولويت اصلي مطرح و سياست ها و برنامه ريزي ها حول اين محور صورت مي گيرد.
وي گفت: اختصاص مشوق هاي جديد سرمايه گذاري در شهرك هاي صنعتي، تقويت و توسعه واحدهاي دانش بنيان، فناور و صادرات گرا و همچنین برطرف كردن مشكلات صنايع مستقر در شهرك هاي صنعتي در جلسات كارگروه رفع موانع واحدهاي صنعتي با هدف رسيدن واحدها به ظرفيت كامل توليد از برنامه هايي است كه از ابتداي امسال در حال انجام است.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با اشاره به لزوم رفع مشكلات اين واحد صنعتي با بانك ها در خصوص پيگيري و نيز مذاكره با بانك ها براي رفع مشكلات اين كارخانه قول مساعد داد.
در ادامه، مدیرعامل بالان صنعت شیراز نيز مهمترين مشكل مجموعه توليدي خود را كمبود سرمايه در گردش و دريافت تسهيلات بانكي با نرخ سود بالا اعلام كرد و گفت: در صورت همراهي نظام بانكي و تسريع در پرداخت تسهيلات مناسب، ظرفيت كارخانه به دوبرابر ميزان فعلي قابل افزايش است.

کلید واژه ها: استان فارس -




چهارشنبه 30 تیر 1395 - 09:32:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن