تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816205783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل سبك‌سازان شرق صنعتگر برتر کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شركت سبك سازان شرق خراسان شمالي، يكي از شركت‌هاي برتر كشور مي‌باشد كه فعاليت خود را بر مبناي استفاده از فناوري و تكنولوژي روز دنيا قرار داده و بر همين اساس توانست با تكيه بر ارداه ملي و جوانان اين مملكت صنعت بن سبك AAC را بومي سازد. بيش از 85 در صد ماشين آلاتي كه تصميم گرفته شده بود از خارج از كشور تأمين شود توسط تيم مهندسين كامل كارشناسي شامل كارشناسان برق، مكانيك، عمران و فرايند مديريت منحصر بفرد و جهادي عبدالله خدابنده در سال 1389 شكل گرفت تيم جوان بين 30 تا 40 ساله با تركيبي از دانش و تجربه توانسته است اين صنعت را با يك پنجم قميت تمام شده خارجي آن بومي سازي نمايد به طوري كه مبلغ 20 ميليون دلار صرفه جويي ارزي نموده و يك صنعت روز دنيا را بومي سازي نمايد.
 
با شروع توليدات خود در سال 1390، ضمن حضور پرقدرت در بازارهاي داخلي و خارجي،  به خوبي خود را در بازارهاي جهاني مطرح كند و به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي توليد كننده بتن سبك AAC مي‌باشد و بخشي از توانايي هاي صنعتگران ايراني را به جهانيان عرضه نمايد. در حال حاضر در اين كارخانه انواع بتن سبك AAC توليد مي‌شود، براين اساس و در راستاي برگزاري مراسم تجليل از صنعتگران برتر و فعالان بخش صنعت و معدن كه با حضور جمعي از مسوولان كشوري صورت گرفت، موفقيت هاي پي در پي و درخشش شركت سبك‌سازان شرق خراسان شمالي در عرصه‌هاي مختلف موجب شد اين شركت با مديريت پرتوان مهندس عبدالله خدابنده براي چندمين سال متوالي در ميان صنعتگران برتر قراربگيرد تا با اهداي لوح تقدير از تلاش‌هاي مديريت و كاركنان زحمتكش اين شركت تجليل شود.

در اين مراسم عبدالله خدابنده در ابتداي سخنان خود با اشاره به نحوه فعاليت شركت سبك‌سازان شرق خراسان شمالي توضيح داد: اين شركت جهت اجراي پروژه توليد بتن سبك AAC دراين با كمك تيم مهندسين خود تكنولوژي كشورهاي آلمان و چين را بومي سازي و اقدام به ساخت و نصب ماشين‌آلات همتراز با مدل‌هاي آلماني آن نمود و در فضايي به مساحت بيش از 30 هزار متر مربع خطوط توليدي خود را راه‌اندازي نمود كه در حال حاضر قادر به تامين بيش از 50 درصد بتن AAC مصرف كشور مي‌باشد.

اين شركت طي اجراي برنامه‌اي قابل توجه در حالي كه متاسفانه بسياري از واحد‌هاي توليدي براساس بروز مشكلات متعدد به ناچار تعديل نيرو را در برنامه‌هاي خود دارند، اقدام به افزايش تعداد خطوط توليد و به تبع آن افزايش نيرو نموده است.

مديرعامل شركت سبك‌سازان شرق خراسان شمالي در اين‌باره با اشاره به افزايش ميزان اشتغالزايي از محل راه‌اندازي اين خطوط براي 80 نفر اشتغالزايي شد كه بر اين اساس در حال حاضر در مجموع 150 نفر در بخش هاي مختلف و در سه شيفت كاري فعاليت مي‌كنند كه در قالب مديران، مهندسان و كاركنان خط  توليد و مونتاژ به كار هستند.

وي در خصوص ميزان توليدات اين شركت با اشاره به توليد بيش از 130 هزار متر مكعب در سال 94 از افزايش اين ميزان توليد به بيش از 150 هزار متر مكعب در سال 950 خبر داد.
وي در ادامه صحبت‌هاي خود در رابطه با صادرات محصولات شركت سبك‌سازان شرق به خارج از كشور توضيح داد: پيش از اين محصولات شركت به كشورهاي مختلف صادر مي‌شد به نحوي كه موفقيت ما در امر صادرات موجب شده بود تا شركت سبك‌سازان شرق موفق به كسب عنوان صادر كننده برتر شود، هم اكنون اين شركت بيش از 90 درصد محصولات خود را به كشورهاي عراق، افغانستان و تركمنستان صادر مي‌نمايد.

مديرعامل شركت سبك‌سازان شرق همچنين با اشاره به دلايل موفقيت اين شركت، با بيان اين‌كه قطعا همكاري مسوولان و همدلي و تلاش كليه كاركنان شركت در اين موفقيت تاثير بسزايي داشته است، توضيح داد: ما همواره سعي كرده‌ايم به رغم اين كه گاهي با برخي مشكلات مواجه مي‌شويم اما حقوق كاركنان را كه با تلاش مضاعف به فعاليت خود ادامه مي‌دهند، به موقع پرداخت كنيم تا رضايت اين قشر زحمت كش را در پي داشته باشد. خدابنده، پرداخت مزاياي كارگري، برگزاري دوره‌هاي آموزشي در داخل و خارج از كشور براي كارشناسان و تكنسين‌ها، آموزش حين كار، اجراي صحيح قوانين و رعايت نظم و انضباط و برقراري رابطه خوب و صميمانه با كاركنان و ... را از ديگر برنامه‌هاي اجرايي در اين شركت براي افزايش كارايي و بهره‌وري و به تبع آن انتخاب به عنوان صنعتگر برتر ذكر كرد.

وي همچنين از كليه مديران پيشين و فعلي استان و مديريت بخش صنايع استان كه همواره در چارچوب رعايت قوانين ياريگر اين شركت در موفقيت و پيشبرد اهداف آن بودند قدرداني كرد. گفتني است، موفقيت‌هاي روزافزون شركت در حالي صورت مي‌گيرد كه پيش از اين نيز طي بازديد مسوولان مختلف كشوري و استاني از اين شركت اين موضوع به دفعات مطرح شده بود كه شركت سبك‌سازان شرق يك مدل خوب و موفق از سرمايه‌گذاري داخلي در سطح كشور است.


۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن