تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنان رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر بیست و نهم به استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سخنان رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر بیست و نهم به استان کرمانشاه
رئیس جمهور در پایان سفر استانی و یک روزه اش به استان کرمانشاه در نشستی خبری با اصحاب رسانه به جمع بندی نتایج سفر پرداخت.

سخنان رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر بیست و نهم به استان کرمانشاه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از اجرایی و عملیاتی شدن 45 طرح و پروژه با اعتبار حدود 998 میلیارد تومان در سال‌های 95 و 96 برای توسعه و آبادانی استان کرمانشاه خبر داد.


وی تاکید کرد : با برنامه های دولت تدبیر و امید  این استان متحول خواهد شد. 


وی با اشاره به استعدادهای فراوان این استان در بخش‌‌های کشاورزی ، آب ، گردشگری ، پتروشیمی ، فناوری‌های نوین و فرهنگی ، گفت : دولت یازدهم روی هم ، 7 هزار میلیارد تومان در بخش آب و آبرسانی استان کرمانشاه اعتبار تخصیص داده تا بخش کشاورزی این استان متحول شود.


 حسن روحانی تصریح کرد ؛ با فراهم شدن تسهیلات لازم از سوی بانک‌ها ، سرمایه‌ گذاری کارآفرینان و توسعه راه‌ها و فرودگاه‌ها توسط دولت ، به رشد صنعت گردشگری در استان کرمانشاه کمک می شود.


 روحانی افزود : استان کرمانشاه به ویژه در صنایع پایین دستی پتروشیمی ، از قطب های این صنعت مهم خواهد شد و از این طریق است که قابلیت ایجاد اشتغال برای جوانان آن فراهم می شود.


حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان مورد حمایت دولت هستند ، افزود : با توجه به دانشگاه‌ها و جوانان مستعد در این استان می‌توان شاهد رشد مناسب در بخش فناوری‌های نوین باشیم.


وی رونق اقتصادی و اشتغال را از اولویت‌های مهم دولت برشمرد و با اشاره به گزارش دکتر نوبخت در نشست شورای اداری درباره نرخ اشتغال استان کرمانشاه طی 3 سال گذشته گفت : حرکت خوبی در این استان شکل گرفته و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 197 طرح در نشست توسعه و سرمایه‌گذاری ، بیانگر حیات و تحرک جدید استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف نیرو ، آب ، دانشگاه ، برق ، بیمارستان و ارتباطات است.


رئیس‌ جمهور درباره برنامه‌های دولت تدبیر و امید در جهت حل معضل بیکاری استان کرمانشاه گفت : همه باید تلاش کنیم که آمار این استان به میانگین کشوری برسد که با همکاری دولت ، نخبگان و کارآفرینان می‌توانیم به این مهم دست یابیم و با برنامه‌ها و طرح‌های دولت در زمینه‌های آب ، راه‌آهن ، کشاورزی و گردشگری مطمئنا تا سه سال آینده این استان از لحاظ اشتغال دچار تحول خواهد شد.


روحانی همچنین رونق اقتصادی و اشتغال را از اولویت‌های کنونی و مهم دولت برشمرد و تاکید کرد ؛ این مهم با کمک مردم محقق می شود.


رئیس‌ دولت یازدهم درباره پروژه گردشگری طاق بستان هم گفت : البته باید طرح‌های مختلف در بخش گردشگری استان اجرا شود که این طرح نیز می‌تواند به جذب گردشگران داخلی و خارجی در استان کرمانشاه کمک کند.


 حسن روحانی افزود : امیدواریم با ایجاد زیربناهای لازم و نیز افزایش امنیت در کشورهای همسایه به ویژه عراق ، شرایط گردشگری استان کرمانشاه بهبود یابد.


رئیس‌ جمهور سپس درباره برنامه‌های دولت یازدهم در جذب سریع‌تر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در استان کرمانشاه ، تصریح کرد ؛ برداشته شدن تحریم های ظالمانه اولین کار و گام بزرگی بود که دولت برای تسهیل در سرمایه ‌گذاری کشور از جمله استان کرمانشاه انجام داد.


وی گفت : همچنین اصلاح نظام بانکی ، از دیگر برنامه‌های مهم دولت است که در لایحه بودجه امسال پیش‌ بینی شده و با ارزان شدن تسهیلات بانک‌ها و همزمان با کاهش نرخ کارمزد تسهیلات و ارائه آن به کارآفرینان ، قدرت و سرمایه بانک‌ها هم بیشتر می شود.


روحانی افزود : با وجود امنیت بالا ، وحدت بین اقوام و مذاهب و همچنین هماهنگی بین مسئولان اجرایی در استان ، شاهد افزایش سرمایه‌ گذاری‌ها در آن خواهیم بود.


وی گفت : طرح منطقه آزاد اقتصادی استان در شورای عالی مناطق آزاد و همچنین در هیأت دولت در دستور کار و بررسی قرار خواهد گرفت ، البته باید همه ابعاد و استعدادهای استان در نظر گرفته شود که هم اینک سرمایه و اعتبار بسیار خوبی برای آب و پتروشیمی استان ، در نظر گرفته شده است.


رئیس‌ جمهور گفت : یکی از کارهای مهم دولت توسعه راه‌آهن در کشور است و اکنون حدود 5 استان در این زمینه در دستور کار قرار دارند که اتصال راه‌آهن ملایر به کرمانشاه نیز از برنامه‌های اصلی دولت در این سفر بود و به امید خدا در مرحله بعدی و پس از اتصال استان به راه‌آهن سراسری با اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار به آن کرمانشاه به مرز خسروی و کشورهای همسایه متصل می شود.









۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن