تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798481209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قزوین بهترین فرصت برای رونق گردشگری استان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون عمرانی استانداری قزوین:
روز قزوین بهترین فرصت برای رونق گردشگری استان است

روز قزوین


شناسهٔ خبر: 3717063 - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: روز قزوین بهترین فرصت برای احیاء هویت و گذشته قزوین، معرفی ظرفیت ها و حرکت در مسیر رونق گردشگری استان است. به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی روز قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: روز قزوین فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های ارزشمند استان قزوین در بخش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری است و با استفاده از همه امکانات لازم است در این بخش مطلوب عمل کنیم. حبیبی افزود: باید به گونه ای عمل کنیم تا نه تنها گذشته پرافتخار این شهر در گذر ایام فراموش نشود بلکه نسبت به معرفی استعدادها و ظرفیت ها با همه توان اقدام کنیم. وی بیان کرد: اگر به تاریخ بی تفاوت باشیم و هویت خود را نادیده بگیریم باید منتظر عواقب جبران ناپذیری باشیم که به ما آُسیب خواهد رساند در حالیکه تاریخ قزوین سراسر از ارزشهای دینی، اعتقادی، باورهای مذهبی و هویت دینی است که می تواند برای جوانان ما موجب افتخار باشد.

معاون عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: مکتب های متعددی در قزوین وجود دارد که احیاء و زنده نگهداشتن آنها می تواند مایه مباهات نسل امروز و آینده باشد. کارتیمی در استان قزوین ضعیف است/ رسانه ها در معرفی قزوین تاثیرگذارند حبیبی تصریح کرد: در استان قزوین افراد برجسته و شاخص و تاثیرگذار زیادی داریم و در واقع مهره زیاد است اما تیم منسجم نداریم به همین دلیل نتیحه کارها مطلوب نیست. وی اظهارداشت: هفته قزوین فرصتی مناسب برای تشکیل تیمی قوی از شخصیت های استانی است تا اهداف بلندی را محقق کنیم و در مسیر توسعه استان و معرفی قزوین گام برداریم. حبیبی گفت: اردوغان با یک پیام در فضای مجازی توانست مردم را به صحنه آورده و از یک کودتا جلوگیری و نجات پیدا کند و این واقعه نشان داد اگر بتوانیم در این ایام سوار بر ظرفیت رسانه ای شویم قادر خواهیم بود در معرفی قزوین موفق عمل کنیم. معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: نقش رسانه های گروهی، صدا وسیما، مطبوعات محلی و خبرگزاری ها در معرفی قزوین در این هفته  بسیار برجسته و مهم است و باید از این توانمندی بخوبی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بزرگترین خدمت به قزوین معرفی مناسب این منطقه است و در روز و هفته قزوین باید نقش مردم را جدی بگیریم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا برنامه ها موجب مشارکت و رضایت مردم شود. کیفیت برنامه ها اولویت کار باشد حبیبی گفت: تعداد برنامه ها مهم نیست بلکه کیفیت و فراگیری و جذابیت در برنامه ها باید در اولویت کار مسئولان باشد. وی بیان کرد: همایش روز قزوین کار ارزشمندی است که از سوی شهرداری و شورای شهر در دستور کار قرار گرفته وامیدواریم با اتحاد و همدلی و همکاری همه جانبه بتوانیم از این ظرفیت برای معرفی مناسب شهر قزوین و استان بهره برداری کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن