تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821174933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدادادی: فرصت فیبا تمام شود، بانوان بسکتبالیست باید برای همیشه در خانه بخوابند!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خدادادی: فرصت فیبا تمام شود، بانوان بسکتبالیست باید برای همیشه در خانه بخوابند!

اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان

از مهلت دو ساله فیبا به فدراسیون بسکتبال ایران برای گرفتن مجوز قطعی حجاب در رقابت های بین المللی کمتر از چند ماه باقیمانده است و ملی‌پوش بسکتبال بانوان نگران آینده تیم ملی است. مژگان خدادادی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این که اطلاع دقیقی ندارد که چه کسی واقعا باید پیگیر این قضیه باشد تصریح داشت: احساس من بر این است که از سمت وزارت خانه کوتاهی می شود چون تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون تمام تلاش خود را کرده است. مسئولین کوتاهی می کنند و اگر این فرصت اندک باقیمانده نیز از دست رود، قطعا بانوان بسکتبالیست برای همیشه باید در خانه های خود بخوابند. خدادادی با اشاره به قول شهریان خاطر نشان کرد: شهریان با حضور بر سر تمرینات ما در حضور کرم زاده و مربیان قول ترتیب  مسابقات دوستانه بسیاری را برای ملی پوشان داد. در حال حاضر یک سال و نیم زمان را از دست داد ه ایم و همچنان قول ها عملی نشده است. اگر در مهلت داده شده از سوی فیبا در رقابت ها ی بیشتری حضور داشتیم حداقل نام ایران به فیبا می رسید که تیم فعالی داریم و این روزنه ی امیدی برای گرفتن مجوز قطعی حجاب می شد. زمانیکه فعالیتی نداشته باشیم قطعا یک تیم معمولی خواهیم بود و این مدت اندک باقیمانده را نیز از دست خواهیم داد.
ملی پوش بسکتبال به تلاش فدراسیون اشاره کرد و گفت: خود من یک روز به عنوان مدل در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و لباس مورد نظر را پوشیدم و عکس ها گرفته شد. کرم زاده حتی گفت فیلم های بازی را نیز برای فیبا ارسال کرده ایم.
او از اینکه سایر بانوان ورزشکار ایران با پوشش در رقابت های بین المللی حضور دارند متعجب است و افزود: به غیر از والیبال که پشت تور هستند و برخوردی با رقیبان خود ندارند سایر رشته برخورد دارند، فوتسال نیز شرایط مشابه به بسکتبال را دارد ولی در مسابقات حضور دارند، راگبی ، کبدی، تکواندو و حتی کشتی نیز اعزام دارند. واقعا نمی دانم چه کسی باید پیگیری کند!
وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا کشور ها درخواست بازی با ایران را نمی پذیرند اظهار داشت: ذهنیت تیم ها این است که ممکن است حجاب آسیب رسان و دست و پا گیر شود. همچنین تیم ملی ایران جایگاه خاصی ندارد و ما  مسابقه چندانی  نداشته ایم که سایر تیم ها حاضر به بازی با ما باشند و خود را در سطح ما نمی دانند که بازی کنند.
بازیکن لیگ برتری بسکتبال بانوان حضور با حجاب را انگیزه ای برای حضور در رقابت های بین المللی دانست و گفت: در لیگ با حجاب حضور داشته ایم تا اگر در رقابت های بین المللی شرکت کنیم عادت کرده باشیم با پوشش مسابقه دهیم ولی اگر قرار باشد در مسابقات برون مرزی شرکت نکنیم دیگر چه دلیلی دارد در لیگ با حجاب بازی کنیم.
خدادادی برگزاری لیگ ها و مسابقات در تمام رده های سنی را خوب ارزیابی می کند و دلیل اینکه چرا در برگزاری مسابقات برون مرزی مشکل وجود دارد متعجب است.
او سطح لیگ برتر را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: تیم های خوبی بالا آمده اند و  تیم هایی مانند نفت آبادان، شیراز، کوشاسپهر سبلان، گاز تهران و بندر عباس به دلیل اینکه اسپانسر های خوبی در اختیار دارند قرار داد های بازیکنان خوب است. در سال آتی نیز با توجه با اینکه قرار است هر تیم بیشتر از دو ملی پوش در اختیار نداشته باشد، رقابت ها پایاپای خواهد بود و تعادل برقرار می‌شود. سال گذشته نیز بازیکنان خارجی از صربستان، آمریکا، ترکمنستان، روسیه و  اوکراین در لیگ حضور داشتند و سطح لیگ بالا بود تا شرایط حضور در رقابت های بین المللی مهیا شود و آمادگی داشته باشیم.
در پایان مژگان خدادادی امیدوار است در مدت باقیمانده مسئولان به فکر باشند و تلاش خود را برای گرفتن مجوز قطعی حجاب مضاعف کنند. انتهای پیامَ






تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن