تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات کرمانشاه وضعیت مناسبی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات کرمانشاه وضعیت مناسبی دارد استان‌ها > کرمانشاه - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد رفع نیازهای مردم و ارایه خدمات با کیفیت و پاسخگویی مناسب به آنان از اولویت های این وزارتخانه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا،سیدمحمود واعظی عصر یکشنبه در جمع مسئولان ادارات زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، افزود: سیاست این وزارتخانه تمرکز بر روی خدمات، محتوا و ابزارهای است و در نظر داریم با این رویکرد بتوانیم در کشور تحول ایجاد کنیم.
وی یادآور شد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارتقای سطح کیفی زندگی مردم و تسهیل در فعالیت های آنها تلاش می کند و خدمات خود را برپایه نیازهای مردم ارایه می دهد.
واعظی با یادآوری اینکه در اولین سفرم به کرمانشاه مسئولان استان از اینکه زیرساخت های ارتباطی استان عقب است، گلایه داشتند و معتقد بودند که نیروهای متخصص و تحصیل کرده فراوانی در حوزه آی تی در این استان وجود دارد، گفت: در آن زمان درخواست تبدیل کرمانشاه به استان مجازی به بنده ارایه شد که زیرساخت های لازم در آن دوران برای این کار فراهم نبود اما امروز با تلاش بخش های دولتی و خصوصی زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات کرمانشاه به وضعیت قابل قبولی رسیده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،گفت: کمک های فراوانی از مرکز در قالب اعطای بودجه به حوزه فناوری ارتباطات کرمانشاه شد و در مجموع امروز می توانیم ادعا کنیم زیرساخت های استان و دسترسی مردم به تلفن ثابت، همراه و اینترنت در کرمانشاه به وضع قابل قبولی رسیده است.


واعظی تاکید کرد که اکنون با توجه به وضعیتی که در استان کرمانشاه به وجود آمده است، باید استفاده بهینه از این امکانات شود و دستگاه های مرتبط باید برای چگونگی استفاده بهینه مردم از امکانات در دسترس برنامه ریزی کنند.
وی از حوزه فناوری اطلاعات به عنوان بخش مهمی که می تواند شغل های فراوانی ایجاد کند یاد نمود و گفت: کرمانشاه دانشگاه های خوب با دانش آموختگان مستعدی دارد که باید با برنامه ریزی مسئولان استانی زمینه ایجاد شغل در این حوزه را فراهم کنند.
وی همچنین تاکید کرد که دانش عملی دانش آموختگان دانشگاهی جویای کار در حوزه آی تی را باید بالا برد تا بتوانند با تجهیز به مهارت های تخصصی در زمینه ایجاد شغل تلاش نمایند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه همچنین تبلیغ و اطلاع رسانی در مورد شناساندن ظرفیت های گردشگری کشور را از طریق فضای مجازی مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیاری از اماکن دیدنی و گردشگری کشور برای مردم ما ناشناخته باقی مانده است که می توانیم از طریق فضای مجازی آن را معرفی کرد.
او همچنین با اشاره به اینکه در کشور نیاز جدی به تهیه ابزارهای ارتباطی بومی داریم، گفت: براساس آمارهای جمع بندی شده حدود 103 هزار ابزار ارتباطی بومی در کشور نوشته شده که از این محل برای 200 هزار نفر درآمد زایی ایجاد شده است.
واعظی در ادامه از تولید محتوا به عنوان یکی دیگر از راه های ایجاد اشتغال و کسب درآمد نام برد و گفت: تولید محتواهای فاخر و بسیار خوبی در کشور داریم که همه آنها در بایگانی ها وجود دارد که استفاده نمی شود در حالی که محتوا یعنی ثروت و در دنیای مجازی، محتوا مساوی با پول و ثروت است که متاسفانه در کشور ما به آن توجهی نمی شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: براساس آمار، پهنای باند استان 11 برابر، شبکه انتقال سه برابر و مشترکین اینترنت، هشت برابر شده و با تلاش همکاران ما به زودی خدمات اینترنتی به روستاها می رود.
واعظی تشویق مردم به استفاده از محتواهای بومی و داخلی را از جمله اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و گفت: به علاقمندان به تولید محتواهای داخلی، اینترنت ارزان می فروشیم.

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - سفر - سفرهای استانی دولت - دولت -




دوشنبه 28 تیر 1395 - 06:06:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن