تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکلهای مردم نهاد بهترین حامی دولت در اجرای طرح های اجتماعی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین:
تشکلهای مردم نهاد بهترین حامی دولت در اجرای طرح های اجتماعی هستند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3716299 - یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: تشکل های مردم نهاد با ظرفیت بسیار بالایی که دارند بهترین حامی دولت در اجرای طرح های اجتماعی هستند. به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه توانمند سازی تشکل های مردم نهاد روز یکشنبه با حضور نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان در سالن باغستان قزوین برگزار شد. محسن قاسمی در حاشیه این کارگاه تخصصی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ظرفیت های ارزشمندی که در تشکل های مردم نهاد وجود دارد اگر بتوانیم با مهارت آموزی و آموزش توان تخصصی آنها را بالا ببریم قادر خواهیم بود استفاده های بیشتری از این گروهها داشته باشیم. وی افزود: در استان قزوین بیش از ۲۲۰ تشکل و در حوزه معاونت اجتماعی استانداری حدود ۷۵ تشکل و انجمن مردم نهاد فعالیت می کنند که با حضور افراد علاقمند فرصت بسیار خوبی ایجاد شده تا بتوانیم در بسیاری از موضوعات از این قابلیت استفاده بهینه کنیم.

معاون امور اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: با برگزاری دوره ها و کارگاههای تخصصی به صورت ماهانه و هر دو ماه تلاش می کنیم مهارت تشکل ها را افزایش دهیم. قاسمی گفت: بعد از هر دوره آموزشی نسبت به تشکیل کارگاه آموزشی اقدام می کنیم تا روند مهارت آموزی تسریع شود. وی بیان کرد: سرفصل های آموزشی شامل: آشنایی با مقررات و قوانین سازمانهای مردم نهاد، گزارش نویسی سالانه تشکلها، اصول حرفه ای مدیریت تشکلها، آمایش فرهنگی و اجتماعی و نقش تشکل ها در مسائل اجتماعی از موضوعاتی است که در دوره ها مطرح می شود. قاسمی گفت: از آنجا که وضعیت شاخص های اجتماعی و فرهنگی جامعه مناسب نیست و دولت نیز نمی تواند همه امور را انجام دهد باید از تشکل هایی که مورد اعتماد و وثوق مردم هستند بخوبی استفاده کنیم اما قبل از هر کاری لازم است این نهادها توانمند شوند.

وی اضافه کرد: تشکل های قوی و متخصص می توانند پشتیبان دولت باشند و برخی امور را بر عهده گرفته و به اهداف تعیین شده کمک کنند. مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اظهارداشت: در سال جاری نیز شش تشکل و انجمن مردم نهاد جدید در حال دریافت مجوزهای جدید برای فعالیت است. وی بیان کرد: در تشکل های مردم نهاد استان قزوین بیش از پنج هزار نفر عضویت دارند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن