تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج ششمین دور از مسابقات شطرنج جام ستارگان منطقه آزاد انزلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نتایج ششمین دور از مسابقات شطرنج جام ستارگان منطقه آزاد انزلی استان‌ها > گیلان - پیشتازی تیم ستارگان جهان با کسب ۳۶.۵ امتیاز در مقابل ۲۳.۵ امتیاز منتخب ایران/تکرار پیروزی ۵.۵ بر ۴.۵ ستارگان جهان/نایجل شورت و پرهام مقصودلو امتیاز آورترین بازیکنان دو تیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در پایان ششمین دور از مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان منطقه آزاد انزلی که در مرکز همایش ها و نمایشگاه های این منطقه در حال برگزاری است تیم ستارگان جهان با پیروزی نزدیک بر منتخب ایران میزان امتیازات خود را به ۳۶.۵ امتیاز در مقابل ۲۳.۵ امتیاز تیم شطرنج ایران رساند و اختلاف امتیازات دو تیم به عدد ۱۳ رسید.
بر این اساس در ششمین روز از این مسابقات پوریا درینی توانست جهانگیر وحیدف از ازبکستان را شکست داده و امیر رضا پور رمضانعلی مقابل مچید شویلی از گرجستان به نتیجه تساوی دست یافت.
میرشنکو از اوکراین با احسان قائم مقامی مساوی کرد و نایجل شورت از انگلستان در یک نبرد دیدنی نتوانست از پس آرین غلامی قهرمان زیر ۱۰ سال جهان برآمده و نتیجه بازی به تساوی انجامید.
دیدار علیرضا فیروزجاء و سرگسیان از ارمنستان نیز به نتیجه مساوی ختم شد و سید خلیل موسوی نیز نتیجه بازی را به لی چانگ لی از چین تایپه واگذار کرد.
پرهام مقصود لو یکی از یکه تازان تیم منتخب شطرنج ایران نیز موفق شد جان الوست از امریکا را مغلوب کرده و الکساندر دریف از روسیه استاد بزرگ بانوان سارا خادم الشریعه را از پیش رو برداشت.
همچنین نتیجه بازی سکولف هلندی با شاهین لر پری زنگنه از تیم منتخب ایران به نتیجه تساوی ختم شد تا در پایان ششمین دور از مسابقات جام ستارگان، تیم منتخب جهان ۵.۵ بر ۴.۵ منتخب ایران را شکست دهد.
براساس این گزارش در پایان ششمین دور از بازیها نایجل شورت انگلیسی با کسب مجموع ۵ امتیاز در تیم منتخب جهان و پرهام مقصود لو نیز از تیم ایران با جمع آوری ۴ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان دو تیم می باشند.
از مجموع شش دور مسابقه برگزار شده میان برترین شطرنج بازان جهان و منتخبی از بهترین بازیکنان در این تورنمنت بین المللی، سه دور از مسابقات با نتایج نزدیک و فاصله تنها یک امتیاز به نفع قهرمانان جهان به اتمام رسیده و این درحالی است که کسب یک مساوی نتیجه رقابت را به تساوی می کشاند. به اعتقاد رئیس فدراسیون و کارشناسان این رشته ورزشی، برگزاری این سطح مسابقات تاکنون در شطرنج کشور بی سابقه بوده و علاوه بر بالا بردن ریتینگ و رشد کیفی ورزشکاران جوان ایرانی، زمینه افزایش اعتماد به نفس آنها را در عرصه های بین المللی فرآهم می کند.
رقابتهای جام ستارگان بین دو تیم منتخب جهان و منتخب ایران از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه با حضور آناتولی کارپف، رییس فدراسیون جهانی شطرنج و مسئولین ملی و استانی در منطقه آزاد انزلی آغاز شده و تا سی ام تیرماه ادامه دارد و بعد از برگزاری مسابقه سریع السیر در روز اول که تیم منتخب ستارگان جهان با کسب ۵۳.۵ امتیاز در مقابل ۴۶.۵ امتیاز اخذ شده از سوی قهرمانان ایران، به پیروزی دست یافتند، در ادامه مسابقات و طی ده روز ورزشکاران به روش شونینگن و در زمان استاندارد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کلید واژه ها: استان گیلان - شطرنج -




یکشنبه 27 تیر 1395 - 18:21:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن