تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807389243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله به آمبولانس اورژانس در دولت آباد بعد از فوت مصدوم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسط خانواده مصدوم صورت گرفت؛
حمله به آمبولانس اورژانس در دولت آباد بعد از فوت مصدوم

اورژانس


شناسهٔ خبر: 3715563 - یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
استانها > اصفهان

.jwplayer{ display: inline-block; } اصفهان - خانواده مصدومی که بعد از انتقال مجروح به بیمارستان از سوی اورژانس جان خود را از دست داده بود، آمبولانس اورژانس دولت آباد را با چوب و چماق مورد حمله قرار دادند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اورژانس اصفهان جمعه شب گذشته تکنسین های اورژانس دولت آباد برای امدادرسانی به مصدومان حادثه انفجار ترقه خود را از بیمارستان غرضی به تقاطع دولت آباد- حبیب آباد رساندند.
در این حادثه، انفجار مواد محترقه در یک کاروان عروسی به قطع پا و آسیب جدی به اندام های داخلی یک جوان ۲۰ ساله موتور سیکلت سوار منجرشده بود. مسئول امور پایگاه های اورژانس برخوار در مورد این ماموریت به ایرنا گفت: ما در ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه جمعه شب برای حادثه انفجار مواد محترقه اعزام شدیم و در ساعت ۱۹ و ۴۳ دقیقه به محل رسیدیم. حسین قدیری با اشاره به اینکه به دلیل تکرر تماس ها برای این حادثه، کدهای امدادی دیگری نیز به صورت همزمان از پایگاه های سیمرغ و حبیب آباد به محل رسیدند گفت: صحنه حادثه بسیار فجیع بود و پای چپ این پسر ۲۰ ساله آمپوته (قطع کامل) و آنقدر متلاشی شده بود که به سختی قابل جمع آوری و انتقال بود. وی با بیان اینکه اعضای داخلی بدن وی از جمله مثانه نیز به دلیل موج انفجار ضربه داخلی دیده بودند ادامه داد: چهار تکنسین با کمک یکدیگر پای متلاشی شده جوان را جمع و با سرم تراپی و پانسمان و ثابت سازی وی را برای انتقال به بیمارستان آماده و پس از ۱۲ دقیقه و با سه تکنسین محل را به مقصد بیمارستان ترک کردیم. این تکنسین فوریت های پزشکی که از هتاکی ها و بی احترامی های خانواده و همراهان مصدوم به خود و همکارانش گلایه مند بود با اشاره به نبود امکانات مورد نیاز این مصدوم در بیمارستان غرضی و مسیر طولانی برای رساندن وی به بیمارستان الزهرا (س) گفت: ناچار وی را به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل کردیم اما به دلیل ترافیک شدید جمعه شب در مسیر یادشده، پس از ۳۵ دقیقه به بیمارستان رسیدیم. وی تاکید کرد: هنگام تحویل مصدوم به بیمارستان وی در هوشیاری کامل به سر می برد و با پزشک صحبت کرد اما پس از دو ساعت به علت شدت جراحات، در بیمارستان جان خود را از دست داد، زیرا با خونی که به دلیل متلاشی شدن اندام هایش از دست داده بود نجات جان وی حتی با تزریق خون بسیار هم؛ ممکن به نظر نمی رسید.

قدیری افزود: چهار ساعت پس از این ماموریت و در ساعات اولیه بامداد (حدود ساعت ۲۴) ماموریت دیگری به ما اعلام شد و پس از حضور در محل مورد حمله حدود ۵۰ تا ۱۰۰ نفربا چوب و چماق و آجر که از خانواده متوفی بودند قرار گرفتیم و برای نجات جان خود، آمبولانس را رها کردیم و با گذر از دو چهار راه، در خانه یکی از شهروندان پناه گرفتیم. وی با اشاره به کوفتگی و خراشیدگی بر بدن خود و همکارش افزود: آمبولانس اورژانس نیز به سبب آسیب دیدگی از مدار ماموریت خارج شده است. پیش ازاین نیز روز پنجشنبه نیز محمدعرب جعفری تکنسین فوریت های پزشکی اصفهان در حین امدادرسانی به مصدومان تصادفی در براآن شمالی، مورد حمله یکی از مصدومان قرار گرفت و از ناحیه سر و کتف چپ دچار آسیب دیدگی شد. اواخر خرداد سال جاری نیز یکی از ماموران اورژانس در شهرضا (۸۰ کیلومتری اصفهان) توسط مصدوم ناشی از نزاع خانوادگی در آمبولانس و در مسیر بیمارستان مضروب شد. براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون این پنجمین مورد حمله مصدومان و یا همراهان به پرسنل فوریت های پزشکی در اصفهان است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن