تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصدومیت جزئی از کشتی است/بعد از المپیک خداحافظی می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مصدومیت جزئی از کشتی است/بعد از المپیک خداحافظی می کنم
دارنده دو مدال برنز جهان گفت:از همان روزی که به عضویت تیم ملی در آمدم همواره برای کسب بهترین عنوان تلاش کردم.


به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حبیب‌الله اخلاقی درباره آخرین وضعیت خودش پیش از آغاز بازی های المپیک گفت:سال‌های بسیاری است که در تیم های ملی حضور دارم و باور کنید در این مدت همیشه برای رسیدن به بهترین عناوین با همه وجود تلاش کردم.

وی در خصوص آسیب‌دیدگی‌ که در جریان تمرینات با آن مواجه شد گفت: مصدومیت که از کشتی جدا نیست به لطف خدا مشکل خاص ی نیست، تلاش می‌کنیم با شرایط ایده‌آل عازم المپیک شویم.
 
وی درباره شرایط تمرینی اش گفت: بعد از مسابقات جهانی ۱۶ اردو را پشت سر گذاشتیم در حال حاضر صد در صد آماده نیستم اما بعد از اتمام اردوی بعد به شرایط ایده‌آل خواهم رسید.

اخلاقی در خصوص حریفانش در المپیک برزیل گفت: بدون شک تمام نفراتی که سهمیه حضور در این رقابتها را کسب کردند بهترین‌ هستند اما چند حریف مدعی اصلی دارم که تلاش می‌کنم با برنامه‌ریزی مناسب برای بهترین نتیجه به میدان بروم.
فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم کشورمان خاطرنشان کرد:همانطور که قبلاً هم گفته بودم بعد از بازی های المپیک 2016 برزیل از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهم کرد که امیدوارم با خاطره خوشی به کارم در ورزش پایان دهم.



۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن