تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دوره طرح یاوران ولایت با حضور 800 دانش آموز بسیجی در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به یاد شهدای مدافع حرم صورت گرفت آغاز دوره طرح یاوران ولایت با حضور 800 دانش آموز بسیجی در قم مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم از شرکت 800 دانش آموزی بسیجی استان در دوره توانمند سازی طرح یاوران ولایت به یاد شهدای مدافع حرم و با شعار ˝دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی˝ خبر داد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۷ تير ساعت 07:54

خبرگزاری پانا+استان قم+دوره طرح یاوران ولایت+بسیج دانش آموزی

به گزارش پانا از قم، سید جواد میرهادی با اعلام جزئیات برگزاری دوره توانمند سازی طرح یاوران ولایت گفت: این دوره بر اساس ابلاغ کشوری، به یاد شهدای مدافع حرم و با شعار "دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" برگزار می گردد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 800 نفر از فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی "پیشگام" به تفکیک نواحی چهارگانه آموزش و پرورش قم - از هر واحد آموزشی پنج نفر- در کلاس ها و برنامه های پیش بینی شده شرکت می کنند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم با اشاره به محتویات دوره های آموزشی، اضافه کرد: در دوره مذکور اساتیدی از موسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره)، کارشناسان رادیو معارف و....موضوعاتی از قبیل گفتمان ولایت، استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی، شبهات ولایت، چرایی حجاب و ... را مورد بحث و بررسی قرار می دهند، ضمن آنکه برپایی مسابقات فرهنگی، تفریحی و فعالیت های فوق برنامه نیز از بخش های جنبی دوره مذکور می باشد.
دوره توانمند سازی طرح یاوران ولایت از شنبه 26 تیر با برگزاری آیین افتتاحیه در مجتمع غدیر-باغ سنگی روستای مِیَم ویژه خواهران- و اردوگاه ملاصدرای کهک-ویژه برادران- آغاز شده و تا روز یکشنبه سوم مرداد ادامه خواهد داشت.
هر دو روز از هشت روز برگزاری این دوره، ویژه دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر یکی از نواحی آموزش و پرورش استان می باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن