تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت بدون نگاه سياسي با متخلفان برداشت نامشروع از بيت‌‌المال برخورد قاطع كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دولت بدون نگاه سياسي با متخلفان برداشت نامشروع از بيت‌‌المال برخورد قاطع كند
كارشناس مسائل سياسي وجود حقوق‌هاي نجومي را در نظام اسلامي غير قابل قبول دانست و گفت:نكته اساسي در اين جريان اين است كه دولت نبايد با اين موضوع به عنوان يك مسئله سياسي مواجه شود تا بتواند برخوردي قاطع و جدي داشته باشد.
كارشناس مسائل سياسي وجود حقوق‌هاي نجومي را در نظام اسلامي غير قابل قبول دانست و گفت:نكته اساسي در اين جريان اين است كه دولت نبايد با اين موضوع به عنوان يك مسئله سياسي مواجه شود تا بتواند برخوردي قاطع و جدي داشته باشد.
محمد حسن آصفري، نماينده سابق مردم اراك در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با رسا، بررسي و تعقيب قضايي صاحبان فيش‌هاي حقوقي را اولويتي مهم براي سيستم‌هاي اجرايي و قضايي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توصيف كرد و گفت: افشاي اين سوء‌استفاده‌هاي كلان از بيت‌‌المال دل عاشقان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به درد آورده و نمي‌توان به سادگي از اين حقيقت تلخ چشم‌پوشي كرد بر اين اساس عموم ملت ايران از مسئولان توقع برخورد جدي در برابر اين حقيقت تلخ فساد مالي را دارند. نماينده سابق مردم اراك در مجلس شوراي اسلامي به حقوق قشر ضعيف و كارگر جامعه اسلامي ايران در قانون كار اشاره كرد و گفت: اينكه براي قشر ضعيف جامعه حقوق‌هاي زير يك ميليون تومان به عنوان قانون كار در نظر گرفته شده است در حالي كه اين اقشار ضعيف با حقوق‌هاي چند صد ميليوني و نامعقول مديران مواجه مي‌شوند هر عقل سليمي اين را نوعي تبعيض و بي‌عدالتي در جامعه اسلامي توصيف مي‌كند.
 آصفري با اشاره به اينكه حقوق‌هاي نجومي آن‌قدر قبح‌شكني در سطح فكري مديران ايجاد كرده است كه برخي به خود اجازه داده‌اند با ذكر مبلغ حقوق‌هاي ميليوني به انتقاد از سطح پايين حقوق خود بپردازند، اظهار كرد: اين ميزان از فساد مالي در سطح مديران براي جامعه اسلامي قابل قبول نيست و نكته اساسي در اين جريان اين است كه دولت نبايد با اين موضوع به عنوان يك مسئله سياسي مواجه شود تا بتواند برخورد قاطع و جدي داشته باشد.
 نماينده سابق مردم اراك در مجلس شوري اسلامي رواج حقوق‌هاي چند صد ميليوني را فساد مالي مديران توصيف كرد و گفت: بركناري مديران متهم يا استعفای آنان موضوعي قابل قبول و پذيرفته از سوي جامعه اسلامي نيست؛ بنابراين مسئولان مربوطه بايد ضمن تعقيب اين بودجه‌هاي به تاراج برده شده نسبت به برگرداندن آن به خزانه بيت‌المال اقدامات جدي را در دستور كار قرار دهند.
 آصفري به انتقاد از ادبيات ديپلماسي مسئولان دولتي در برخورد با يارانه‌ها پرداخت و گفت: مسئولان دولت شب پرداخت يارانه را شب عزا اعلام مي‌كنند اين در حالي است كه مردم با حقوق‌هاي نجومي همين مديران مواجه مي‌شوند؛ بر اين اساس نمي‌توان اين ادبيات را ادبيات دولتي مدبر و خادم دانست.
 نماينده سابق مردم اراك در مجلس شوراي اسلامي به مسئله حقوق مديران و اعضاي هيئت مديره كارخانه‌هاي واگذار شده در قانون سهام عدالت اشاره كرد و گفت: اين كارخانه‌هاي بزرگ در قانون سهام عدالت براي هدفي مقدس واگذار شده اين در حالي است كه در سير اجرايي امروز شاهد آن هستيم كه مديران آن حقوق‌هاي چند صد ميليوني دريافت مي‌كنند بر اين اساس نخبگان جامعه اسلامي در نظر داشته باشند كه موضوع حقوق‌هاي نجومي مسئله‌اي رسانه‌اي نيست و بايد با آن در عمل برخورد جدي شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن