تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 6 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در جزیره قشم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اجرای 6 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در جزیره قشم
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای 6 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در این جزیره خبر داد.
به گزارش نامه‌نیوز،‌ به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در جلسه بررسی عملکرد سه ماهه این سازمان که با حضور معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان در سالن مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات طرح جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت پل و اعتبارات پروژه‌های نفت، گاز و انرژی، جدای از 6 هزار میلیارد ریالی است که از ابتدای امسال در بخش عمران در نقاط مختلف جزیره قشم در دست اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات عمرانی و تحقق وعده توسعه همه‌جانبه و پایدار در سطح جزیره باید بیش از 70 درصد اعتبارات سازمان را در این حوزه هزینه کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت مشخص شدن شرایط نیروهای این سازمان، گفت: نظام ارزیابی عملکرد مهمترین نقش را در ماندگاری نیروهای این سازمان به عهده دارد.

وی اظهار کرد: هیچ نیروی کارآمدی از بدنه سازمان جدا نخواهد شد و کارکنان باید موثر بودن خود را با کار و تلاش بیشتر ثابت کنند.

مومنی همچنین به اهمیت مساله امر به معروف و نهی از منکر در سطح وسیع آن پرداخت و گفت: همه ما موظفیم با جدیت به این موضوع اساسی توجه داشته باشیم و در صورت مشاهده هر خلاف احتمالی، با تذکر به یکدیگر مسیر صحیح و سلامت خدمت را همچنان با صلابت ادامه دهیم.

وی به موضوع آماده‌سازی سالن و اسکله تردد مسافر و بار بندر بهمن شهر قشم با هدف برقراری خط ارتباطی دریایی با بندر خصب کشور عمان اشاره کرد و گفت: به همت مهندسان ایرانی یک افتخار ملی دیگر با ساخت اسکله 198 تنی نصیب کشورمان شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، این اسکله به سفارش سازمان منطقه آزاد قشم در بندرعباس با هدف پهلوگیر شناورهای خاص ساخته شد و با انتقال و نصب آن در اسکله بهمن، خط کشتیرانی قشم - خصب نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

تاکید بر احترام به ارباب رجوع اعم از سرمایه‌گذاران و افرادی که به هر نحوی به بخش های مختلف سازمان مراجعه می‌کنند نیز از دیگر مباحث سخنان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست بود.

وی همچنین بیان داشت: تهیه آیین‌نامه مالیاتی ویژه و اجرای ماده 11 مقررات سرمایه‌گذاری باعث شده تا سازمان منطقه آزاد قشم در میان مناطق آزاد دیگر متمایز شود و این از نقاط قوت ما در این منطقه می‌باشد.

مومنی تصریح کرد: علیرغم تمامی فشارها خوشبختانه موفق شدیم 450 هکتار زمین را با سرمایه بخش خصوصی با پیشرفت بیش از 40 درصد را برای فعالیت‌های کلان اقتصادی آماده کنیم و سازمان را از مسیر فروش زمین خام نجات دهیم.

وی به جلسه هفته گذشته دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: مهندس ترکان در این نشست از فعالیت‌های بی‌نظیر سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کرد و همه ما باید این موفقیت را با جدیت ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با تاکید بر اهمیت اجرای پدافند غیرعامل، افزود: باید تلاش کنیم نظام شهری، معماری و شهرسازی و خدمات شهری را به شکلی مدیریت کنیم که در مواقع ضروری و بحرانی نظیر آتش‌سوزی بدون نگرانی قدرت کنترل به هنگام آن را داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه این نشست، گفت: هیچ نیرویی از بدنه و خانواده این سازمان به‌واسطه چارت جدا نخواهد شد.

میثم رفیع پرهیزکار اعلام کرد: با جدیت به دنبال ساماندهی نیروها در بخش‌های مختلف خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم هستیم و همه نیروها باید برای ارتقای سطح علمی و کاری خود با هدف متمایز شدن خدمات این سازمان تلاش کنند.

سپس مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست، گفت: طی شش ماه گذشته با بیش از هزار نفر از کارکنان این سازمان دیدار چهره به چهره داشته‌ام.

محمد مرادی ادامه داد: با اطمینان اعلام می‌کنم هیچ نیرویی به‌دلیل مسایل فنی در حوزه منابع انسانی و محدودیت‌های چارت سازمانی از فعالیت کاری محروم نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ابتدای امسال براساس نامگذاری سال 95 تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب و سیاستگذاری دولت تدبیر و امید در زمینه تحقق اهداف مهم اقتصاد مقاومتی، با برنامه‌ریزی در حوزه خدمات عمرانی در سطح جزیره قشم و آسان‌سازی جذب سرمایه‌گذاری‌ها با اطمینان از توانمندی فعالان اقتصادی و سرمایه مربوط به هر طرح و تاکید بر زمان اجرای پروژه‌ها با فعالان اقتصادی از طریق اختصاص زمین مورد نیاز و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله انتقال آب، برق، گاز، مخابرات، جاده و همچنین سرعت بخشیدن بخش‌های مختلف این سازمان با حوزه‌های صنعتی با هدف تولید محصولات صادرات محور مشارکت و همکاری می‌کند.

جزیره قشم با یک‌هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به‌عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن ظرفیت‌های مهم در حوزه صنایع مختلف از جمله نفت، گاز، انرژی، شیلات، گردشگری، فولاد، سیمان، و ده‌ها صنعت دیگر و چهار شهرک صنعتی و همچنین قوانین و مقررات خاص و ویژه سازمان منطقه آزاد قشم در بخش سرمایه‌گذاری و دسترسی آسان به آب‌های جهانی و داشتن فرودگاه بین‌المللی، در جنوب ایران واقع شده است.


منبع: فارس


۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن