تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب الله : سعودی و عوامل آن مانع اصلی انتخاب رئیس جمهوری لبنان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حزب الله : سعودی و عوامل آن مانع اصلی انتخاب رئیس جمهوری لبنان هستند
فراکسیون حزب الله ( وفاداری به مقاومت) در پارلمان لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که رژیم سعودی و فراکسیون المستقبل (عوامل داخلی آن) مانع اصلی انتخاب رئیس جمهوری جدید لبنان هستند.
آفتاب‌‌نیوز : در این بیانیه که در پایان نشست هفتگی فراکسیون حزب الله منتشر شد، هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی لبنان که خلاف اراده اکثریت مردم لبنان است، محکوم شده است.


لبنان بیش ازدوسال ویک ماه است رئیس جمهوری ندارد وجلسه چهل ودوم پارلمان لبنان ویژه انتخاب رئیس جمهوری جدید هم در روز چهارشنبه گذشته به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا در صحن مجلس، برگزار نشد.


در ادامه بیانیه فراکسیون حزب الله تصریح شده است: لبنان و منطقه همچنان در معرض تعرض هجمه های خونین و خطرناک باندهای تروریستی تکفیری مورد حمایت برخی کشورهای شناخته شده منطقه ای و جهانی هستند تا این کشورها بتوانند سیاست های خود را بر ملت های منطقه بعداز فرسایش و تضعیف قدرت و تجزیه و تقسیم کشورهای آنها تحمیل کنند.


فراکسیون حزب الله، جنایات تروریست های تکفیری مانند انفجارهای انتحاری درشهرک القاع در شرق لبنان و الکراده عراق را در همین راستا ارزیابی کرده است. 
در این بیانیه تاکید شده است که نابودی پدیده شوم تروریسم تکفیری که امروز تهدیدی جدی برای همه بشریت حتی کشورهای حامی مالی و تسلیحاتی باندهای تروریستی تکفیری است باید در راس اولویت های همه کشورها برای تضمین امنیت و ثبات ملت ها قرار گیرد.
فراکسیون حزب الله همچنین با اشاره به دهمین سالگرد جنگ متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در تابستان سال 2006( جنگ 33 روزه) بر التزام خود به گزینه مقاومت تاکید کرد.
در بیانیه این فراکسیون آمده است: قهرمانان مقاومت با فداکاری از لبنان و حاکمیت آن و کرامت ملت آن پاسداری و حفاظت کردند و همه پیروزی های لبنان در سایه معاله ارتش ، ملت و مقاومت تحقق یافته است و خواهد یافت.
در این بیانیه تاکید شده است که با معادله ملت، ارتش و مقاومت به عنوان یک راهبرد محوری و ملی می توانیم از لبنان در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز ناشی از هجمه های متجاوزانه اسرائیلی با حمایت جهانی و همدستی برخی کشورهای منطقه دفاع کنیم.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است:این تهدید و تجاوز با مشارکت سیاسی هدفمند و یا بی هدف برخی گروه های لبنانی در توطئه های علیه مقاومت به منظور خلع سلاح آن و تسلیم کردن لبنان و بازار آن در مقابل دشمنان ادامه یافته است.
فراکسیون حزب الله افزوده است: اما ما معتقدیم که پیروزی الهی ، تاریخی و راهبردی در سال 2006 میلادی به فضل معادله ارتش ، ملت و مقاومت رقم خورده و همه توهم های اسرائیلی ها و کسانی که به آنها دل بسته بودند، فروپاشیده و ثابت شده است که اراده مقاومت و ملت لبنان قوی تر از جبروت و قدرت اسرائیل است.
در بیانیه فراکسیون حزب الله با استقبال از تفاهم اخیر لبنانی ها در حوزه نفت و گاز، ابراز امیدواری شده است که اقدامات اجرائی در این زمینه بدون تکرار اشتباه های دولت گذشته هنگام مذاکرات با قبرس که زمینه را برای تجاوز دشمن اسرائیلی به منطقه اقتصادی لبنان فراهم می کرد، آغاز شود.
در این بیانیه بر همکاری مقامات رسمی و گروه های سیاسی و سندیکاها و نهادهای مردمی برای مبارزه با فساد در زمینه های مختلف مانند تجارت بشر، اینترنت غیرقانونی، دارو و غذا ، برق و آب و برخورد جدی با عاملان آنها تاکید شده است.
ایرنا




۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن