تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تامین اجتماعی در تبریز کلنگ زنی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تامین اجتماعی در تبریز کلنگ زنی شد

3158219-5129971.jpg


شناسهٔ خبر: 3714064 - جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز - بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تامین اجتماعی باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز کلنگ زنی شد. به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ احداث بیمارستان ۳۲۷ تخته خوابی تخصصی و فوق تخصصی تامین اجتماعی آذربایجان ‌شرقی بالاخره بعداز سال ها، عصر امروز جمعه بر زمین زده شد. در مراسم کلنگ زنی ربیعی وزیر کار و تعاون، پزشکیان نائب رئیس اول مجلس، محجوب نماینده مردم تهران و چند نفر از نمایندگان استان و استاندار آذربایجان‌ شرقی حضور داشتند. این بیمارستان با هدف تبدیل آذربایجان شرقی به قطب سلامت و درمان کشور طی مدت سه سال با مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذاری شرکتی اتریشی احداث می شود و بخش ‌های تخصصی مختلفی از جمله جراحی قلب، پیوند کلیه و اعصاب و خون خواهد داشت. رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بیمارستان در سال ۹۵ بودجه ‌ای نخواهد داشت ولی در سال آینده اعتبارات لازم به این بیمارستان تخصیص داده می شود تا روند اجرای پروژه تسریع شود.

عباس کبریایی با بیان اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۹۶ آغاز می شود، افزود: در سال جاری نیز کارهایی همچون نقشه ‌کشی و عملیات قبل از اجرا انجام خواهد شد. وی مدت زمان اتمام این پروژه را سه سال عنوان کرد. مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در حاشیه‌ کلنگ زنی این بیمارستان به خبرنگاران گفت: اجرایی شدن این پروژه از مصوبات دور دوم دولت دهم بود که در سال ۸۷ به تصویب رسیده بود. جمال‌ الدین نیک نامی با بیان اینکه امروز بعد از ۸ سال کلنگ این بیمارستان به زمین زده می شود، ادامه داد: امیدوارم با تامین اعتبارات شاهد تکمیل سر وقت این بیمارستان و تبدیل آذربایجان شرقی به قطب درمان کشور باشیم. گفتنی است این بیمارستان در شهرک خاوران تبریز احداث می شود و قرار است به صورت فاینانس و با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی اتریشی ها به بهره برداری برسد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن