تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802787983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک‌های خارجی با ایران همکاری نمی‌کنند/ بدهی ۴۲ هزار میلیاردی دولت به بانک‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بانک‌های خارجی با ایران همکاری نمی‌کنند/ بدهی ۴۲ هزار میلیاردی دولت به بانک‌ها
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: بدهی دولت به بانک‌ها در سال ۹۲، ۳۸ هزار میلیارد تومان بود که اکنون این بدهی با افزایش ۴ هزار میلیارد تومانی به ۴۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.


به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقرنوبخت عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، با اشاره به گذشت 3 سال از عمر دولت یازدهم و افق یکسال آینده دولت‌ اظهار داشت: یک سال به پایان دولت تدبیر و امید باقی مانده که باید اقدامات تکمیلی انجام شود، ضمن اینکه روند ریل‌گذاری 5 سال آینده کشور در برنامه ششم توسعه نیز بر عهده این دولت قرار دارد و مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های تقنینی در این حوزه را مقدمه‌سازی می‌کند.


وی افزود: با همه فراز و فرود‌ها در 3 سال گذشته، همه مساعی ما، برای رفع تحریم‌ها و عبور از شرایط سخت، موثر شد و در ‌‌نهایت زمینه برای فعالیت داخلی و حضور هیئت‌های خارجی آماده شده که نشان دهنده اراده بین‌المللی برای حضور موثر در ایران است.


معاون رئیس جمهور با اشاره به راهکارهای دولت برای تقویت چرخ‌های اقتصادی کشور‌ گفت: نخستین راه استفاده از منابع بودجه عمومی، فعال‌سازی دوباره پروژه‌های نیمه‌تمام است که این مسئله را در آذربایجان شرقی قصد داریم تا پایان دوره ریاست جمهوری  در قالب بودجه 94 انجام دهیم.


وی با اشاره به عدم تخصیص کامل بودجه سفر ریاست جمهوری در سال گذشته افزود: اعتبارات لازم باید به 23 پروژه آذربایجان شرقی پرداخت می‌شد که در نیمه دوم سال 94 به دلیل محدودیت منابع ناشی از کاهش قیمت نفت انجام نشد.


نوبخت با اشاره به پرداخت 280 میلیارد تومان اعتبارات باقی مانده سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی‌ گفت: 416 میلیارد تومان به علاوه این 280 میلیارد، در مجموع 696 میلیارد تومان برای تحقق مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده که امیدواریم این بودجه از محل منابع عمومی به سرمایه‌گذاری منتهی به تولید و اشتغال منجر شود.


وی افزود: زیبنده رئیس جمهور و دولت نیست که با اظهار نظر و ایجاد توقع، قول خود را عملی نکند.


رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ با اشاره به مسیر مساعدت دولت به اقتصاد کشور و پروژه‌های عمرانی از طریق بخش خصوصی‌ خاطرنشان کرد: از طریق نظام بانکی 7500 واحد تولیدی را شناسایی کرده‌ایم که برای پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی، سرمایه در گردش متناسبی تزریق کنیم.


وی ادامه داد: فصل مشترک انتقادات از بانک‌ها در ارائه تسهیلات است و ما نیز قبول می‌کنیم بانک‌ها بیمارند و مشکل دارند.


نوبخت با اشاره به مشکلات ارائه تسهیلات بانکی در بانک‌های کشور‌ گفت: بانک‌ها برای ارائه تسهیلات باید سرمایه و سپرده داشته باشند و بخش عمده کسانی که از بانک‌ها پول گرفته و پس نداده‌اند، خود دولت است که باید برای توانمندسازی نظام بانکی برای ارائه تسهیلات، دولت باید به بازپرداخت بدهی‌های خود اقدام کند.


وی افزود: بدهی دولت به بانک‌ها در سال 92، 38 هزار میلیارد تومان بود که اکنون این بدهی با افزایش 4 هزار میلیارد تومانی به 42 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.


معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بانک‌های خارجی به دلیل مناسب نبودن صورت‌های مالی با بانک‌های داخلی همکاری نمی‌کنند و ما برای سال آینده برنامه ششم را در پیش داریم که با نوآوری در آن مقرر کرده‌ایم هر استان و منطقه برنامه مختص خود را نیز داشته باشد.





۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن