تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنایه‌علم‌الهدی به انقلابیون‌منحرف‌شده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کنایه‌علم‌الهدی به انقلابیون‌منحرف‌شده
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن مدیران گفت: شرط اول انقلابی بودن باور کردن انقلاب است.
به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر پنجشنبه در پنجمین مجمع عالی بسیج خراسان رضوی در جمع مدیران فرماندهان بسیج استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در همه عرصه حضور دارد و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی فعالیت می‌کند زیرا اگر تنها به عرصه نظامی توجه شود انقلاب از بین می‌رود و نابود می شود.

وی با اشاره به فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل گفت: بسیج یک سرمایه است و روحیه اخلاص در بدنه آن دیده می‌شود بنابراین بسیجی باید همانند اصحاب پیامبر عمل کند و دست به ارزشی‌ترین کارها بزند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اکثر مردم، خدا و پیغمبر را قبول دارند و باورمندی زیادی به معاد دارند اما در اینکه آیا باید جان و مال خود را نیز در این راه بدهند، دچار شک و تردید هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن مدیران افزود: رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن مدیران و روسای کشور و لشکری تاکید دارند تا اهداف انقلاب تحقق پیدا کند و شرط اول انقلابی بودن، باور کردن انقلاب است.

وی تأکید کرد: فرد انقلابی کسی است که خدا و پیغمبر را باور دارد، برای حرکت بشر به سوی معارف تلاش می‌کند و حاضر است با تمام وجود ایستادگی کند، بنابراین انسان انقلابی یعنی کسی که معاد، خدا و انقلابی بودن برای او شعار و اغراق نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مخالفت برخی انقلاب‌گرایان با نظام افزود: اینها همان افرادی هستند که در مقابل شاه ایستادگی کردند و حاضر شده بودند برای پیروزی نظام و انقلاب جان فشانی کنند اما در میانه راه دچار تردید شدند و راه خود را منحرف کردند، این امر برای انسان غیرقابل باور است که بعد از آن همه جان فشانی، عده‌ای دچار تردید شده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر اینکه سرمایه اولیه بسیج، اخلاص است، گفت: این مجموعه، یک مجموعه مردمی است زیرا این مردم بودند که آن را تشکیل دادند.

منبع: مهر

مطالب مرتبط
تکذیبیه/ آیت الله علم الهدی: نیازی به نقل قول ندارم
دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با آیت‌الله مکارم شیرازی
علم‌الهدی در حرم رضوی احمدی‌نژاد را لعن می‌کرد
دو راهی احمدی نژاد برای انتخابات 96: با مشایی یا بی مشایی؟!
جزئیات "فیش حقوقی" آیت‌الله علم‌الهدی



۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن