تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803514322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو فراکسیون امید: پرداخت پاداش ۹۰۰ میلیونی در دولت احمدی‌نژاد/ردپای حقوق‌های نامتعارف در بهزیستی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: عضو فراکسیون امید: پرداخت پاداش ۹۰۰ میلیونی در دولت احمدی‌نژاد/ردپای حقوق‌های نامتعارف در بهزیستی
شاهد هستیم در شرکت‌هایی همچون بهزستی یا کمیته امداد امام خمینی (ره) یک مدیر در فلان شهرستان، دو برابر مدیری در‌‌ همان سطح در شهرستانی دیگر دریافت می‌کند. بنابراین باید سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی نیز مورد نظارت قرار گیرند.
نماینده مجلس دهم از دریافت حقوق‌های 30 میلیونی مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: در دولت قبل، مبالغ ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان پاداش پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، علی بختیار نماینده مجلس دهم با اشاره به پرداخت پاداش صدها میلیون تومانی صندوق بازنشستگی شرکت نفت در دولت اول احمدی‌نژاد، گفت: رسیدگی به حقوق و مزایای مدیران، اعضای هیات مدیره و تمامی بخش‌های نظام اعم از دولتی، شبه‌دولتی، غیردولتی و بخش‌های عمومی دولتی امری ضروری است.

*لزوم نظارت بر پرداخت‌های سازمان‌های غیردولتی

او گفت: متاسفانه در جریان برخورد با پرداخت حقوق‌های نامتعارف، صرفاً درمورد شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی تمرکز می‌شود که البته باید نهادهای نظارتی همچون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور این بخش‌ها را مورد نظارت قرار دهند اما در کنار آن، باید نهادهای عمومی غیردولتی و صندوق‌های بازنشستگی همچون صندوق بازنشستگی شرکت نفت مورد نظارت قرار گیرند.

*حقوق‌ها و پاداش‌های نامتعارف مربوط به دولت فعلی نیست

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که پرداخت این حقوق‌ها، صرفاً مربوط به دولت فعلی نیست و این تخلف‌ها در دولت گذشته نیز انجام شده و باید در راستای شناسایی متخلفان اقدام کنیم و آن‌ها را تحت تعقیب قرار دهیم چراکه اگر کسی حقوق مردم را پایمال کند، مشمول مرور زمان نخواهد شد.

*پرداخت پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی در صندوق بازنشستگی نفت دولت اول احمدی‌نژاد

عضو فراکسیون امید در مجلس توضیح داد: در دولت آقای احمدی‌نژاد پاداش‌های کلانی پرداخت شده که تنها در یک مورد در یکی از صندوق‌های بازنشستگی شرکت نفت در سال ۸۸ در دولت نخست احمدی‌نژاد، پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی تصویب و پرداخت شده است که این مبلغ را باید با درنظر گرفتن تورم در این سال‌ها محاسبه کرد که به نرخ امروز بسیار هنگفت خواهند بود.

*پرداخت متعدد پاداش‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی در دولت احمدی‌نژاد

بختیار تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که این پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی، تنها یکی از موارد پرداخت چنین پاداش‌هایی در صندوق بازنشستگی نفت دولت احمدی‌نژاد است و در موارد متعدد دیگری مبالغ ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان پاداش پرداخت شده است.

او گفت: امروز اگر مدیرعامل بانک رفاه را زیرسوال می‌بریم که چرا حقوق بالا دریافت کرده، توجه نمی‌کنیم که این پرداخت توسط ذی‌حساب مالی دولت انجام نشده است. این بانک رفاه تحت نظارت دولت نیست، ‌ بلکه زیرنظر صندوق تامین اجتماعی است و نظارت مالی ازسوی دولت انجام نمی‌شود.

*مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان ۳۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند

این عضو فراکسیون امید همچنین اعلام کرد: درحالی که حقوق معلمان و فرهنگیان کشور در بهترین حالت به دو میلیون تومان در ماه نیز نمی‌رسد، صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از ۳۰ میلیون تومان به مدیران خود پرداخت می‌کند.

بختیار گفت: ببینید اعضای هیات مدیره بانک سرمایه چه مقدار دریافت می‌کنند و پرداختی حقوق‌های کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه این بانک چه مقدار حقوق می‌گیرند.

*پرداخت حقوق‌های نامتعارف در بهزیستی و کمیته امداد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: شاهد هستیم در شرکت‌هایی همچون بهزستی یا کمیته امداد امام خمینی (ره) یک مدیر در فلان شهرستان، دو برابر مدیری در‌‌ همان سطح در شهرستانی دیگر دریافت می‌کند. بنابراین باید سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی نیز مورد نظارت قرار گیرند.

بختیار در پایان تصریح کرد: باید توجه کنیم که در رسیدگی به این مشکلات با دقت و جدیت عمل شود و همگی به دور از اغراض سیاسی به دنبال حل مشکل باشیم.


تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۵ - 14 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن