تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803187076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد دانشگاه اوستفالیای آلمان تاکید کرد لزوم افزایش تبادلات علمی بین آلمان و ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاد دانشگاه اوستفالیای آلمان تاکید کردلزوم افزایش تبادلات علمی بین آلمان و ایران
خبرگزاری فارس: لزوم افزایش تبادلات علمی بین آلمان و ایران
استاد دانشگاه اوستفالیای آلمان گفت: تبادلات علمی و انتقال تجربیات بین دو کشور ایران و آلمان باید ادامه و افزایش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیمرغ، هیأتی متشکل از دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم کاربردی استفالیای شهر سودبرگ هامبورگ آلمان به همراه یک هیأت ایرانی از پروژه تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای ملاکلا بخش مرکزی این شهرستان دیدن کردند.
این بازدیدها به‌منظور امضای تفاهم‌نامه بین دو دانشگاه علوم کشاورزی ساری با دانشگاه علوم کاربردی استفالیای شهر سودبرگ هامبورگ آلمان برگزارشده است.

 * خوشحال هستم به ایران سفر کرده‌ام

در حاشیه بازدید از پروژه‌های تجهیز و نوسازی به سراغ یکی از دانشجویان آلمانی رفتیم و به گفت‌وگو با «گولو هیداز» دانشجوی مهندسی آب مقطع ارشد دانشگاه استفالیا پرداختیم. گولو با بیان اینکه در چند سال اخیر اخبار ایران را دنبال می‌کردم از این فرصت استفاده کرده و به ایران سفر کردم، اظهار کرد: در این بازدید به همراه استاد دانشگاه خود به ایران آمده‌ایم و اصلاً فکر نمی‌کردم در ایران همچنین مناطقی به این سرسبزی و با این مقدار بارندگی پیدا کرد. وی افزود: از اینکه به ایران سفر کرده‌ام و در اینجا حضور دارم خیلی خوشحالم و این تجربه بسیار خوبی برای من بوده است.
* سرمایه‌گذاری در بخش افزایش راندمان آبیاری

دانشجوی دانشگاه علوم کاربردی استفالیای آلمان با اشاره به اینکه حجم بسیار بالای سرمایه‌گذاری در بخش افزایش راندمان آبیاری در این منطقه برای من بسیار جالب بود، تصریح کرد: این مسأله نشان از اهمیت آب در منطقه و وجود مشکل آب است. وی ادامه داد: در بخش دیگر از بازدید شاهد تحقیقات و مسائلی مربوط به برنج بوده‌ایم که نشان از اهمیت برنج نیز در این مناطق دارد. گولو با بیان اینکه نخستین سفر خود به ایران را تجربه می‌کند، گفت: امیدوارم در این سفر چیزهای بیشتری ببینم.
* دوست دارم باز هم به ایران سفر کنم وی با اظهار تعجب از آب‌ و هوای ایران و شمال، خاطرنشان کرد: تفکری که در رابطه با آب‌ و هوای شمال ایران داشتم بسیار متفاوت با این چیزی است که می‌بینم. دانشجوی دانشگاه علوم کاربردی استفالیای آلمان با اشاره به اینکه دوست دارم باز هم به ایران سفر کنم، اظهار کرد: مردم ایران خیلی مردم خوشحالی هستند و خیلی از مشکلاتشان در سال‌های اخیر برطرف شده است و امیدوارم هستم در سال‌های آینده توریست‌های بیشتری به ایران سفر کنند.

* هدف بازدیدها آشنایی با سازه‌های آبی محمد مهدوی دانشجوی ترم چهار سازه‌های آبی دانشگاه علوم کشاورزی ساری نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از روز جمعه هفته گذشته همراه گروه آلمانی از مکان‌های موردنظر در ساری بازدید کرده‌ایم.

وی افزود: بازدیدهای این گروه هم از مناطق کشاورزی و هم سازه‌های آبی موجود در حال ساخت است. مهدوی با بیان اینکه تا امروز از چند کارگاه احداث کانال بازدید به عمل آمده است، تصریح کرد: بیشتر دانشجویان گروه آلمانی در حال تحصیل رشته منابع آبی هستند و بیشتر هدف این بازدیدها آشنایی با سازه‌های آبی بوده است.
*حضور 11 دانشجوی دانشگاه علوم کاربردی اوستفالیا آلمان پروفسور کلوز راجر نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به همراه 11 نفر از دانشجویان دانشگاه عالی علوم کاربردی اوستفالیا آلمان براساس توافق‌نامه‌ای که بین این دانشگاه و دانشگاه علوم کشاورزی ساری بسته شد به ایران سفر کرده‌اند.

وی افزود: در این بازدیدها اطلاعات و دانشی که به دست آورده می‌شود بین اساتید و دانشجویان به اشتراک گذاشته می‌شود. *اشتراک‌گذاری تجربیات در بخش کشاورزی و منابع آبی استاد دانشگاه اوستفالیا با اشاره به اینکه بخشی از همکاری دو دانشگاه مربوط به بازدید از پروژه‌های دو کشور و اشتراک‌گذاری تجربیات در بخش کشاورزی و منابع آبی است، تصریح کرد: اگر بخواهم در رابطه با وضعیت آبی مازندران پیشنهادی بدهم باید مناطق بیشتری را مورد بازدید و تحقیق قرار گیرد. وی ادامه داد: دانشجویان آلمانی در این سفر نحوه برخورد با کمبود آب را مشاهده کرده و یاد می‌گیرند در صورت بروز همچنین مشکلی در آلمان چگونه با آن مقابله کنند البته خدا را شکر می‌کنم که در آلمان بارش فراوانی داریم و از این موضوع خوشحال هستم. راجر با بیان اینکه پنجمین سفرش به ایران است، اظهار کرد: خیلی خوشحال می‌شوم که با فرهنگ‌های سایر کشورها آشنا شوم.

* مردم ایران بسیار بامحبت‌ هستند استاد دانشگاه اوستفالیا با اشاره به اینکه مردم ایران بسیار بامحبت‌ هستند و رفتار دوستانه‌ای دارند، اظهار کرد: روز گذشته در پارک ملل ساری افراد بسیار زیادی با روی خوش از این هیأت استقبال کرده و به بحث و گفت‌وگو در مورد کشورهای یکدیگر می‌پرداختند. وی ادامه داد: اما در سایر کشورها مثل آلمان این‌گونه نیست و به صورت خیلی نرمال برخورد می‌کنند.

پروفسور راجر در پایان گفت: این تبادلات علمی و انتقال تجربیات بین دو کشور باید ادامه داشته باشد. به گزارش فارس، این بازدید در حدود یک ساعت به طول انجامید و یکی از حواشی جالب آن واکنش دانشجویان آلمانی بعد از مشاهده میدان شهید کشوری و ماکت بالگرد کبرا در این میدان بوده است. دانشجویان بعد از مشاهده بالگرد کبرا به سمت انتهای اتوبوس رفته و مشغول به عکس‌برداری از نماد شهرستان سیمرغ شده‌اند. مسؤولان دانشگاه علوم کشاورزی ساری با انتخاب تورلیدر مناسب برای این گروه می‌توانستند به صنعت جذب توریست کمک کرده و با معرفی مکان‌های توریستی استان در جذب توریست نیست سهم بیشتری داشته باشند. انتهای پیام/86036/ن40

95/02/28 :: 23:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن